Capitolul 42: A plecat. Plecam si noi.

116 11 2
                                    

Luke P.o.v

Nu pot sa vred ca a plecat. Nu imi vine sa cred. Stiam ca e nebuna, dar nu stiam ca e si sinucigasa. Adica acum pe bune. A plecat, a plecat intr-o misiune sinucigasa.

Luke: 'Bun. Gata. In 5 minute sa fiti cu toti jos in parcare imbracati, aranjati si gata de lupta. E cineva care nu vrea sa vina?' La intrebarea mea tori au facut niste fete... Dupa asta am coborat la mine in apartament si am luat harta. Am gasit o geanta in castelul lui Stpehano cand am fost rapit si m-am pierdut in castel. Dar de data asta o sa stiu cum sa intram si pe unde ca sa fim elemntul surpriza. Am deschis geanta si am dat peste mai multe harti. Le-am studuiat pe rand si mi-am dat seama care de unde e. Dupa ce am luat tot ce aveam nevoie am coborat in parcare fiind convins ca mai am timp si va trebui sa ii astept si pe ceilalti. De aceea am fost surprins sa ii vad pe toti asteptandu-ma. Ne-am impartot in doua masini si am facit planul de atac. Eu conduceam o masina si Ash pe cealalta. In 30 minute am ajuns la baza castelului si am parcat masina prin padurea de langa castel. Am mai mers putin si am dat peste masina lui Abby. Am mers mai departe si am gasit si usa pe care o cautam. Am deschis-o si eu am fost primul care a intrat. Ce sa faci cu fricosi astia? Am mers pdin labirintul de sub castel, care presupun eu sunt catacombele pana am ajuns intr-o sala. Presupun ca aici este bucataria pentru ca sunt o groaza de cratite, tigai si tot ce folosesti in bucatarie. Am mers prin diferite sali pana am ajuns in una mare.

Abby P.o.v

Ma luptam de 15 minute cu cei doi idioti canc vad miscare pe langa usi. Am brut sa arunc cu un bulgare de energie spre usa, dar mi-a atras atentia o pata rosie ca focul. Mi-am dat ochii peste cap si am incuiat usa lansand bulgarele spre cei doi baieti.

Justin: 'Hei! Tu nu stii si alte vraji? Sau mosu nu a stiut sa te invete?'

Sus in turn sus in turn
Bula timpului de fum
Te inghite-ncet incet
Pana nu mai ramane nimic din el.

Spun si im jurul lui Justin se face o bula mare de fum si il ridica in aer.

Abby: 'Iti dadeai cam multe aere de domnisoara baiete! Nu te-a invatat mamica ca nu e bine sa comentezi in fata cuiva superior?' Spun eu ranjind. 'Acum, Max, unde iti este tatal? Chiar vreau sa imi gasesc parintii.'

Max: 'Ma crezi prost? Abigaild, Abigaild, pe tine nu te-a invatat nimic mamica? A, stai! Mamica ta nu a fost langa tine! Se afla undeva in acest castel.'

Luke P.o.v

Luke: 'Firar! Usa s-a incuiat.'

Jess: 'Nu stii a cui este vina?'

Luke: 'Prefer sa cred ca nu e a ei!' Spun batanc in usa ca descreietatul.

Cass: 'Baieti, baieti... ce e aia?' Vocea speriata a lui Cass ne atrage atenftia. Ne intoarcem toti incet si dam cu ochii de o aratare... nici nu am cuvinte cu care sa o descriu.

Jess: 'Fiugiti, fugiti, FUGITI!' Striga ea speriata si toti o luam pe holul din dreapta.

Emily: 'Pe aici!' Striga Em si intram toti intr-o camera destul de intaunecata. Tranteste usa si zice imediat o vraja pentru a o incuia pe care nu ma mai chinui sa o tin minte.

Sa vada, sa nu vada
Lumina, luminita
In palma mea sa apara.

Atunci palma mea a inceput sa lumineze camera in carene aflam. Era o imensitate de scari.

Ash: 'Haideti sa urcam. Oricum nu avem alta solutie. Afara e un monstru si nu avem cum sa iesim. Poate mai sunt camere secrete sau ceva de genul.' Destepful grupului vorbeste. O iau inaonte si urcam incet fiecare treapta cu atentie. Cred ca suntem la baza unui turn. Altfel nu-mi explic cum de sunt atatea trepte.

Mike: 'Gasca, opritiva! Nu mai pot sa merg. Prea mult de urcat.'

Luke: 'Nu am urcat decat 3 trepte. Eu vreau sa imi salvez iubita, asa ca  misca mai repede  pana nu te pun sa alergi toate scarile pana sus!' Spun eu taios.

Mike: 'Credeam v-ati despartit!'

Luke: 'Nu-i adevarat! Am luat si noi o pauza ca toate cuplurile. Si iti sugerez ca de acum in colo sa iti ti gura.' Eram nervos si suparat si ahh. Am urcat si restul scarilor si am ajuns in fata a doua usi.

Cal: 'Ce facem acum?'

Ash: 'Ne despartim?'

Mike: 'Tu nu stii ca in case bantuite nu e bine sa te desparti de prieteni cu care ai venit? Se intampla lucruri oribile.'

Luke: 'Mike, iti jur ca iti dau cu ceva in cap daca mai scoti un sunet! Acum Ash si Cass veniti cu mine si mergem pe usa din dreapta, voi mergeti pe cealalta. Mike daca vrei poti sa ti de sase!'

Mike: 'Nu merci!' 

Ne-am despartit si cand am intrat in camera am ramas socat. Doamne fereste. Erau doi barbati in camera. Erau plini de noroi si loviti si ne-am dus incet langa ei si le-am dat fiecare cate putin din puterea noastra. Sper sa fi nimerit vraja. Le-am desfacut si lanturile tot cu o vraja. Asta ne-a luat cam mult. nici unul dintre noi nu mai tinea mnte de vraja de desfacere a lanturilor. Dupa doua minute cei doi si-au revenit.

Cass: 'Cine sunteti?' Da Cass glas intrebari noastre.

Domnul: 'Ce cautati aici?'

Cass: 'Noi am intrebat primi!'

Domnul: 'Bine! Eu sunt Simon, iar el e fiul meu Tobias! Voi ce cautati aici?'

Ash: 'Prietena noastra cea mai bune a venit sa isi salveze parinti si fratele si a plecat singura pentru a nu ne pune in pericol. Noi am plecat dupa ea pentru ca nu o puteam lasa singura si cand sa ajunge sa o ajutam, ne-a incuiat pe afara usii salii in care se lupta. A trebuit sa fugim din locul alal pentru ca un balaur ciudat si negru si urat ne urmarea si am nimerit intr-o camera cu muuuulte scari. Le-am urcat si am ajuns sus unde erau doua usi. Jumatate di prieteni nostri au luat-o pe a doua usa, iar noi pe aici, dupa care cred ca stii povestea.' Spune fara sa rasufle.

Tobi: 'Si eu care credeam ca povestea e mai lunga!' Spune zambind.

Simon: 'Cred ca acum ar trebui sa plecam de aici. Nu imi prea place locul asta!' Spune si iesim toti de acolo si ne intalnim cu toti in hol. Ceilalti mai aveau o femeie cu ei. 'Meli!' Spune barbatul si o imbratiseaza.

Tobi: 'Cred ca ar trebui sa plecam naibi de aici, daca nu vreti sa fiti terminati de lilieci.' Spune si toti ne uitam in jos de unde veneau micile inaripate. 

Am fost trasi cu toti prin perete si am ajuns pe acoperisi. Minunat.

Luke: 'Asta este planul vostru? Sa iesim pe acoperisi? Interesant!' Sarcasmul citindu-mi se in glas. Unul dintre ei a facut o vraja si cei trei oameni ai pesteri au devenit deodata printi si o printesa. Ce dragut. Pacat ca nu suntem intr-un basm.

Mel: 'Nu puteai si tu sa ma imbraci cu o pereche de panaloni. Pe bune acum!' 

M-am uitat atent la fetele lor si mi se pareau foarte cunoscute, dar nu stiu de unde sa le iau. Am luat-o dupa ei pe acoperisi pana am ajuns la un alt turn. Am intrat pe fereastra si am coborat alte cateva mii de trepte pana am ajuns la baza acestuia. Ce dragut acum alergam prin palat ca nebunii! Am cotit si tot cotit de ma ia ameteala.

Luke: 'Sunteti siguri ca pe aici trebuie sa o luam?' Spun eu si in fata mea apare o usa extrem de mare.

A different story Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum