Abby p.o.v
Peste 3 saptamani:
Azinoapte nu am putut dormi de loc, deeci la 7 m-am dat jos din pat si m-am dus la bucatarie sa mananc. Mi-am facut o omleta si dupa m-am dus sa imi fac un dus relaxant. Dupa ce am iesit din dus mi-am facut rutina de dimineata. Am iesit din baie si mi-am uscat perul, dupa care m-am dus la dulap sa vad cu ce sa ma imbrac. Mi-as lua pantaloni, dar...
Dupa doua minute de cautat prin dulap, cineva intra in camera mea.
Emily, Jess si Cass: 'Hei!'
Abby: 'Aaa! Voi nu stiti sa bateti la usa?'
Jess: 'Ba da, dar nu facem niciodata asta.'
Em: 'Cu ce te imbraci?'
Abby: 'Nu stiu! Acum ma uitam. De ce?'
Cass: 'Ti-am adus noi niste tinute!'
Abby: 'De ce?'
Jess: 'Pentru ca ne esti prietena...'
Abby: 'Ai trecut asa repede peste faza ca te urasc si as da orice sa mori?'
Jess: 'Da! Mi-am dat seama ca ai o sora mai rea.'
Abby: 'Ce a facut?'
Em: 'Nimic! Doar s-a dat la toti baieti din scoala!'
Abby: 'Asta e Rebeca!'
Cass: 'Dar acum cu ce te imbraci din astea trei?'
Abby: 'As vrea blugi cu tricoul bleo cu hello kitty. Dar o sa aleg rochia negra cu restul obiectelor.'
Cass: 'Yes! Ai ales ce am luat eu!'
Jess: 'De ce ai ales fusta?'
Abby: 'Nu stiu! Pur si simplu.'
M-am imbracat cu o rochie neagra si o camasa in carouri negru cu verde. Mi-am luat o pereche de ghetute negre cu putin toc, o bratara de argint si un lantisor. Mi-am prins parul intr-un coc dezordonat si m-am dat cu parfum. Dupa ce au plecat din camera mi-am luat o pereche de blugi scurti pe dedesubt. Mi-am luat o geanta neagra in care mi-am pus tricoul cu kitty, cartile de la ai mei si jurnalul mamei. Mi-am luat telefonul si cheile de la masina si am iesit in hol unde ma asteptau fetele.
Cass: 'E 9:30 si baieti ne asteapta jos. Hai!'
Am iesit din casa si am coborat in fata blocului.
Abby: 'Neata! Cu ce masina mergem?'
Luke: 'Cu a mea!'
Abby: 'Dar nu avem loc! Daca vreti putem lua si masina mea!'
Ne-am urcat toti in masini si l-am lasat pe Luke in fata deoarece nu stiam unde trebuie sa ajung.
Abby: 'Frate cat de incet poate sa merga!'
Jess: 'Ca tu poti sa mergi mai repede!'
Abby: 'Voi stiti unde trebuie sa mergem?'
Cass: 'Da! Pe stada Ares numarul 3!'
Abby: 'Puneti-va centurile!'
Si-au pus centurile si eu am apasat acceleratia la maxim si am trecut pe langa masina baietilor. In mai putin de 5 minute am ajuns acolo. Cand am ajuns si fetele au ieist din masina le-am auzit miorlaindu-se ca nu se mai urca cu mine in masina niciodata.
Abby: 'Haide, nu a fost atat de rau!'
Jess: 'Mi-e mi-a placut!'
Em: 'de ce nu te-a oprit nici un politist?'
Abby: 'Pentru ca conduc si mai rau de obicei. Plus nu ar avea ce sa imi faca.'
In 5 minute au ajuns si baieti.
Luke: 'Cum ai facut asta?'
Abby: 'Haide, nu si tu!'
Liz: 'Copii, ati ajuns!' Spune mama lui Luke din usa!'
Luke: 'Mama, ce faci?'
Liz: 'Bine! Acum prezinta-mi noii invitati!'
Luke: 'Mama ei sunt Dylen si Abby!' Cand a auzit s-a incruntat insesizabil si l-am vazut pe Dylen cu coada ochiului facand un semn. Ce face?'
Abby: 'Buna ziua, doamna Hemmings!' Spun eu zambind.
Liz: 'O te rog spune-mi Liz! Nu sunt chiar atat de batrana!'
Luke: 'Hai sa intram ca sa punem mai luam ce ne trebuie si dupa sa mergem in poienita!'
Am intrat in bucatarie si fiecre cara ceva. Am dus in masina mancarea si l-am auzit pe Dylen tipand.
Dylen: 'Abby, sa nu mananci toate prajiturile!'
Abby: 'De ce, Dyl? Ti-e frica ca nu mai prinzi si tu?'
Dylen: 'Sunt mult mai rapid decat toti la un loc!'
Abby: 'Cand vine vorba de ciocolata, credema sunt mult mai rapida decat tine!'
Dylen: 'Da ai dreptate!'
Abby: 'Mai e ceva de luat?'
Luke: 'Nu! Mergem cum am venit?'
Abby: 'Cred ca da!'
Liz: 'Nu mai e loc la noi in masina. Mai e vrun loc liber in alta masina?'
Abby: 'Mai este la noi. Daca doriti ati putea sa veniti cu noi, dar am un stil de condus cam...haotic.'
Liz: 'Nu-i nimic! Habar nu ai cat de rau a fost Luke la condus!'
Am intrat in masina si toata lumea si-a pus centura.
Abby: 'Am uitat sa intreb din nou. Unde mergem?'
Liz; 'La Marginea Sydneyului se afla o poienita in padure.'
Abby: 'In 5 minute suntem acolo.'
Am pornit si dupa cum am zis in 5 minute am fost acolo.
Liz: 'Wow! Nu a fost chiar atat de rau.'
AM luat patura din portbagaj si ce mai era pe acolo si le-am intins pe jos. Am aranjat tot si dupa 15 minute au ajuns si ceilalati.
Abby: 'Ce v-a luat atat?'
Luke: 'Am Prins toate stopurile si un tren!' Spune el si toti incep sa rada.
Ben: 'Fratioare, nu e chiar asa de rau!' Dupa ce fratele lui i-a zis asta, Luke s-a uitat urat la el si mai avea un pic si il lua la bataie.
Dupa o ora sau 2 au ajuns si ceilalti.
CITEȘTI
A different story
FanfictionAbighaild Hope Star este o fata puternica careia nu ii place sa se incurce cu jumatati de masura. Ce se intampla cand in viata ei intra cu forta un baiat blond cu niste ochi albastri care nu pot fi uitati prea usor si niste prieteni uni mai trazniti...