Capitolul 26: Plecam!!!

176 13 0
                                    

Abby p.o.v

M-am imbracat cu o pereche de blugi putin rupti sckinny, un maieu bri cu bretele subtiri, un pulovar pe gat tot gri si o pereche tenesii gri. Mi-am prins parul intr-o coada de cal in varful capului si mi-am dus chitara si bagajele la usa.

La 10 jumate, Luke a fost in fata usii cu un rucsac si cateva cutii. Am luat si eu cateva dintre ele, lasndu-l sa intre. M-a sarutat scurt pe buze dupa ce a lasat bagajele jos. Si l-am analizat un pic. Purta o pereche de pantaloni de trening, un maieu negru si un hanorac negru inchis pana la jumatate.

Luke: 'Deci mergem la Cass! Etajul unu.'

Abby: 'Sa le spunem ca ne-am impacat?'

Luke: 'Nea! Sa vedem daca isi dau seama!'

Abby: 'Deci o sa jucam teatru?'

Luke: 'Putin!' Spune zambind la mine si aratandu-mi cat de putin.

Abby: 'Perfect! Dar nu o sa mai pot sa te tin in brate!' Spun eu trista.

Luke: 'Ba da o sa poti! Si o sa vezi de ce zic asta!'

Abby: 'Acum hai!'

Am luat si bagajele mele si am catre lift. Am luat liftul si am ajuns la etajul unu.

Luke: 'Intra tu prima!'

Am facut cum mi-a spus si am intrat in apartamentul lui Cass.

Abby: 'Hei, lume!' Tip eu dupa ce scanez incaperea si lasand bagajele in hol.

Jess: 'Nu a ajuns inca! Daca dupa asta te uiti!'

Abby: 'Merci!'

M-am trantit pe canapea intre Mike si Calum si am luat punga de cipsuri din mana lui Calum.

Calum: 'Hei! Alea erau cipsurile mele!'

Abby: 'Bine zis! ERAU!' Spun avand aceasi mimica de om mort pe care o am de ceva timp in coace.

Calum: 'Da-mi-le!' Tipa in ureachea mea.

Abby: 'Mai tipa as odata si nu voi mai avea 1 glont in pistol.'

Calum: 'Nu ai pistol!'

Abby: 'De unde stii tu?'

Calum: 'Esti fata, nu cred ca stii sa folosesti asa ceva!'

Mi-am scos pistolul de la spate si l-am indreptat spre el, dar am fost intrerupta de Luke care a intrat in camera. Am lasat pistolul jos si ma prefaceam neinteresata. Luke se uita la mine si facuse o fata triste si parca mai avea un pic si plangea.

Abby: 'Acum ca suntem toti aici, putem sa plecam insfarsit!' Spun ridicandu-ma de pe canapea. Mi-au urmat cu toti exemplul si am luat bagajele indreptandu-ne catre subsol pentru a ne lua mainile.

Em: 'Cum mergem?'

Abby: 'Nu e evident? Ftele cu masina mea si baietii cu masina unuia dintre baieti.' Spun incercand sa scot un zambet tras de par.

Cal: 'Noi mergem cu masina mea!' Spune oftand si sarutand-o pe Ema.

Abby: 'Iac! Luati-va o camera!' Spun stramband din nas.

Mike: 'Asa faceai si tu cu...' Spune, dar ii arunc o privire nu tocmai frumoasa. Chiar nu imi place jocul asta, dar trebuie sa para cat mai real, nu? 'Stii ce? Nu mai conteaza!' Spune si am impresia ca Luke va incepe sa rada in urmatorul moment. Pana la urma ne-am urcat in masini si am plecat catre locul in care ne vom petrece weekend-ul. Jess era pe locul din dreapta si celelalte doua in spate.

Jess: 'Abby, esti bine?' Intreaba ea.

Abby: 'Da! Va fii cel mai tare weekend! Adica ce se poate intampla rau, nu?'

A different story Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum