Capitolul 21: Craciun fericit!

208 18 0
                                    

Abby p.o.v

Ma trezesc de dimineata si Luke dormea pe burta. Si imi pare atat de rau ca trebuie sa il trezesc, dar nu am ce face. Il pup pe umar si vad ca incepe sa se trezeasca.

Abby: 'Imi pare rau ca trebuie sa te trezesc, dar la 11 trebuie sa fim la Britt!' Ii spun eu zambind.

Luke: 'Mai stau 10 minute.' Mormaie luandu-ma in brate.

Abby: 'Bine morocanosule!' II spun razand de el, el ridicandu-se si ranjind la mine.

Luke: 'Pe cine faci tu morocanos? Ha? Pe cine?' Spune punandu-se peste mine si incepand sa ma gadile, eu razand.

Abby: 'Te rog lasa-ma! Nu mai pot!' Spun eu printe rasete.

Pana la urma ma lasa in pace si se ridica ducandu-se la baie. Astep sa termine si intru si eu. Imi fac un dus scurt, dupa care ma imbrac cu o bluza cu maneca lunga pe umeri alba cu dugi subtiri negre si o fusta tull negra pana deasupra genunchilor. M-am machiat cu putin fard de ploape negru, putin rimel si inca putin strugurel de buze rosu cu gust de zmeura. Mi-am luat niste bratari negre si albe si m-am dat cu parfum ciufulindu-mi un pic parul. M-am incaltat cu o pereche de getute scurte cu toc cui si o geaca de piele, impreuna cu telefonul si m-am intors in sufragerie unde se afla Luke. El era imbracat cu o pereche de Skinny jeans negri rupti in genunchi, o bluza cu maneca lunga negra ridicate pana la cot si niste tenesi negri.

Luke: 'Esti minunata!' Imi spune prinzandu-ma de talie si sarutandu-ma tandru.

Abby: 'Nici tu nu te lasi mai prejos!' II spun ciufulindu-l. 'Acum sa mergem!' 

Ma duc la usa si iau cadourile, fiind ajutata si de blondul meu.

Luke: 'Micuta mea, mergem?'

Am iesit pe usa si am coborat in parcare. Am pus cadourile in portbagaj si cururile noastre in masina si am plecat spre casa lui Britt. Pe drum am sunat sa vad daca surpriza pentru Luke e gata. 

Abby: 'Hei!'

???: 'Da e gata! La 3 o sa fim acolo!'

Abby: 'Merci de ajutor Dylen, raman datoare!'

???: 'Ok! Pa!'

Abby: 'Pa!'

Luke: 'Cine era?'

Abby: 'Dylen! L-am rugat sa ma ajute cu niste rapoarte pentru OSS.' Ii spun pupandu-l pe obraz. Nu am mai continuat discutia pentru ca am ajuns in fata case. Ne-am dat jos din masina si am luat cadourile din spate, ducandu-ne spre usa. Am intrat si am lasat cadourile sub brad.

Luke: 'Hei!' Saluat el cand vedem ca am ajuns ultimi. 

Liz: 'Hei! Ce faceti?'

Abby: 'Bine!'

Mali: 'Arati genial! Si am o intrebare. Cum doamne iartama mergi pe chestile alea?'

Abby: 'Pot sa si alerg!' Spun razand  si duacandu-ma spre hol pentru a ma descalta si a imi lasa geaca.

Am intrat in bucatarie unde se pare ca era un furnicar cu femei.

Abby: 'Cu ce pot si eu ajuta?'

Britt: 'Poti sa duci tu astea la masa?'

Abby: 'Sigur!' Spun lunad cate 4 pahare intr-o mana.

Lara: 'Poti sa le duci pe toate?'

Abby: 'Da!' Spun indreptandu-ma spre sufragerie. Am trecut pe langa toata lumea si le-am pus pe masa. Am intrat din nou in bucatarie si m-au expediat in sufragerie spunand ca au terminat. Am revenit in sufragerie si am vrut sa ma asez pe scaunul de langa Luke, dar m-a tras in poala lui.

Luke: 'Nu vrei sa stai mai bine aici?'

Abby: 'Nu o sa poti sa mananci!'

Luke: 'Nu imi e foame!' 

Abby: 'L-am pupat pe obraz si m-am asezat pe scaunul de langa el.

***

A fost cel mai tare Craciun! Si acum a venit vremea cadourilor. Se impartisera toate si mai ramasese unul care era apoape cat mine.

Luke: 'Mi-ai zis ca atunci cand erai mica ti-ai dorit un cadou mare cu funda deasupra. Pai cred ca l-ai primit deabia acum, dar mai bine mai tarziu decat niciodata, nu?' Imi spune zambnind eu incruntadu-ma la el.

Abby: 'Tu n-ai ce face?'

Luke: 'Ba da! Sa te iubesc pe tine.' Imi spune depunand un sarut pe obrazul meu.

M-am apropiat de cadou emotionata si am pus mana pe capac deschizandu-l si vazand un ursulet superb si un ditamai buchetul de trandafiri. Am scos de acolo mai intai buchetul mare, dupa care am sarit in bratele lui Luke, incolacindu-mi picioarele in jurul lui. L-am sarutat lung  si cand m-am desprins din sarut i-am soptit:

Abby: 'Te iubesc!' Ii spun eu, el razand. Telefonul meu incepe sa sune si ma dau jos din bratele lui. 'Acum e randul meu!' II spun eu si ma duc in spatele lui punandu-i mana la ochi ca sa nu vada. In sufragerie intra Liz, urmata de trupa Green Day cu un cadou in mana. Ii iau mainile de la ochi si zic 'Surpriza!' Spun zambind si toti incep sa tipe.

Mike: 'Green day sunt aici! Green day sunt aici! Aici!' 

Billie: 'Da, noi suntem!'

Mike: 'Imi place parul tau! E atat de... verde!'

Mike: 'Merci! Ca de craciun!'

Tre: 'Tu esti Luke?'

Luke: 'Da!?'

Billie: 'Poftim!' Spune dandu-i cadoul, el mijindu-si ochii la mine.

Au vorbit o juma de ora, dupa care au plecat, Insfarsit Luke deschizandu-si cadoul. Eu am zis ca rochia si pantofii ii iau de anul nou.

Luke: 'E geniala!' Spune el vazand ca inauntru e o chitara neagra electrica, Les Paul. Eu am zambit si l-am imbratisat.

Jess: 'Totusi din cadourile voastre lipseste ceva.' Spune ea luand funtitele de pe cadouri si punandu-ni-le pa cap. Mike vine cu vascul deasupre noastra si Luke ma saruta, eu raspunzandu-i imediat. Ne-am desprins din sarut zambind ca doi nebuni.

Luke: 'Te iubesc!' Imi spune uitandu-se in ochii mei.

Abby: 'Eu te iubesc mai mult!' Ii spun zambind, el incepand sa rada.

Nu am mai stat mult, asa ca la ora 17 eram acasa. L-am hranit pe Norocel si m-am schimbat cu o pereche de pantaloni de trening gri si un maieu negru. M-am asezat in bratele lui Luke, care se schimbase si el intr-o pereche de pantaloni de trening. Am dat drumul la televizor si era un film de Craciun.

Abby: 'Luke, te iubesc!' Ii spun eu privindu-l in ochi.

Luke: 'Si eu te iubesc, pitico!' Imi spune el si eu zambesc. Am stat si am ras de film pana pe la 10. Am mers in camera si ne-am trantit in pat obositi. Am mai povestit de cand eram mici, pana am adormit in bratele lui Luke.

*********

Imi cer scuze pentru Craciunul meu in luna iulie, dar astea au fost ideile mele acum. 

Sper ca celelalte capitole sa nu fie atat de idioate ca acestasi sa cititi in continuare. :*


A different story Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum