Capitolul 18: Semi...

235 22 0
                                    

Abby p.o.v

Astazi e o zi minunata. Da de unde! Sunt trezita de ceasul meu desteptataor cu nume de telefon. Ma duc adormita la baie si imi fac rutina de dimineata. Intru in camera si cum Deja se simte ca vine iarna, fiind sfarsitul lui octombrie, ma imbrac cu o pereche de skinny jeans verzi deschis si o bluza alba cu dungi verzi. Mi-am incaltat tenesi verzi si mi-am luat un ghiozdan verde unde mi-am pus niste caiete si un penar. M-am dat cu parfum si mi-am luat telefonul si niste bani si m-am dus in bucatarie sa mananc. Exact dupa ce am terminat de mancat, usa de la bucatarie s-a deschis pe ea intrand Luke.

Luke: 'Neata, printesa!'

Abby: 'Neata!' Ii spun eu fericita, dupa ce ma pupa pe obraz.

Luke: 'Poti sa imi spui despre ce era vorba ieri?'

Abby: 'Depinde!'

Luke: 'De ce depinde?'

Abby: 'O sa veszi la scoala!' Ii spun dandu-i un sarut scurt si tragandu-l dupa mine afara din apartament.

Luke: 'Mergi cu mine, da?'

Abby: 'Bine!'

Am coborat in parcare si M-am urcat in dreapta, Luke conducand. Am ajuns destul de repede la scoala si ne-am dat jos din masina. L-am asteptat si pe Luke, dupa care l-am luat de mana si am intrat in scoala. Pentru ca m-ai aveam doar 2 minute pana sa se sune Luke m-a condus pana in clasa, dupa care s-a dus si el la el in clasa. 

***

Ora asta a trecut cel mai greu. Dabia asteptam sa se sune. M-m intalnit cu ceilalti la banca de langa stejarul cel batran, dupa care am plecat spre coltul cel mai retras. Am inghetat oameni din jurul meu, lasandu-mi prieteni in spate si mergand catre cei 4 semizei din fata mea. Cand am vazut ca toti sunt uimiti, dar isi scot sabiile, acelas lucru am facut si eu. Doar ca eu aveam o sabie ceva mai puternica.

Abby: 'Lasati armele jos!'  Tip eu la ei, dar nimeni nu ma asculta.

Carter: 'De ce? Ca sa poti sa ne omori?'

Abby: 'Crede-ma nu as face asta! Vreau doar sa discutam!' 

Percy: 'Si daca eu nu vreau! Suntem oameni obisnuiti!' Spune el si eu ii trag maneclasand la iveala tatuajul cu Trident.

Abby: 'Iar eu sunt atat de proasta incat sa te cred.' Raspund in doi peri.

Sean: 'Asta nu dovedeste nimic!' Sare ea.

Abby: 'Tu esti fiul lui Artemis? Se vede!' Spun eu. 'Vreau sa stiu doar ce vroiati in seara balului?'

Sean: 'Nu vrem nimic!'

Abby: 'Nu vorbeam cu tine! Ci cu Jhon si Carter!'

Carter: 'De ce am vrea ceva de la o vrajitoare?'

Abby: 'Nu stiu! Asta am venit sa aflu! De ce crezi ca sunt aici?'

Melodi: 'haideti sa ne calmam!' Spune ea si toti ne ascundem obiectele care ar putea rani.

Abby: 'Ce vroiati in seara balului?'

Percy: 'Am auzit ca ai fii cea mai puternica vrajitoare si am vrut sa ma conving. Dar nu ti-ai folosit magia, deci nu pot sa spun decat ca esti varza.' 

Abby: 'Multumesc! Chiar atat de greu era?' Spun eu imversand vraja, totul revenind la normal.

Luke: 'Eu unul ma dau batut! Nu mai inteleg nimic din ce se petrece!' Spune el suparat.

Abby: 'Nici eu nu inteleg ce se intampla cateodata!' Ii spun eu incet ca sa ma auda doar el.

L-am luat de mana si am plecat spre scoala pentru a termina aceasta zii plictisitoare.

*****
Un pic pana la examen, dar am reusit sa termin capitolul. Ura!

Sper sa va placa chiar daca e facut in graba.

A different story Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum