Abby p.o.v
Ma grabeam prin tuneluri coteam si mergeam, pana am ajuns in parcare subteran. Fac inventarul sa vad daca e toata lumea, dar lipseste Luke. Perfect!
Abby: 'Dylen, poti sa conduci cu toti in masina?'
Dylen: 'De ce?'
Abby: 'L-am pierdut pe Luke!'
Dylen: 'Sigur! Du-te si cautal. Daca nu te intorci pana la 12 ma duc la agentie.'
Abby: 'Ok!' Intrasem in panica. Cum dracu o sa imi gasesc eu blondul? E Ditamai conacul si ditamai harta de tuneluri subteran.
Dylen: 'Nu intra in panica! Si ai grija, da?!' SPune urcand alaturi de ceilalti in masina. Spre fericirea mea Mi-am lasat si eu aici prima mea masina, deci sa speram ca nu o sa fie prea rau!
Asa ca am facut cale intoarsa. Dai Doamnne minte sa nu se miste din locul in care s-a pierdut. L-a un moment dat am simtit multaenergie. a folosit magia. Idiot! Am mers dupa aceasta dara de energie si am ajuns pe un camp de lupta. Luke incerca sa ii faca fata lui Justin, care e un varcolac. Mai bine de atat nu se poate.
Max: 'Unde e?'
Luke: 'TU nu intelegi omule ca nu stiu pe unde a luat-o!' Spune si incerca sa riposteze cu un glob demagiea, care reusetse doar sa il loveasca un pic pe Justin. Ies din ascunzatoare si ma pozitione in fata lui.
Abby: 'Tu chiar nu intelegi cuvantul Nu?'
Justin: 'Uite cine a venit! Printesa si-a uitat printul! Credeam ca nu mai printul isi salveaza printesa, nu si invers.'
Abby: 'Si eu credeam ca imi esti prieten. Se pare ca ne-am inselat amandoi!'
Justin: 'Eu tot nu am inteles. Cu ce e el mai bun de cat mine, de l-ai ales pe el?'
Abby: 'E mai bun decat tine din toate punctele de vedere, dar cel mai bun motiv este pentru ca il iubesc si stiu ca si el ar spune la fel!' Spun hotarata. 'Sentiment de care tu nu cred ca ai habar.'
Baiatul din fata mea se incordeaza si eu il imping pe Luke printr-un tunel. Am mers ce am mers. Adica l-am tarat dupa mine pana am ajuns la masina. A inteles sa se urce pe locul din dreapta, eu urcandu-ma la volan si am pornit masina. Am iesit din parcarea subterana si am luat-o prin padure pana in locul in care am avut noi tabara. Am juns destul de repede. Eu saraind din masina dupa ce oprisem motorul.
Abby: 'Ramai in maisna!' Tip la el dupa care o rup la fuga spre locul in care aveam chitara.
Am gasit-o langa focul care parea stins si am luat-o rpede. Am fugit din nou la masina in care se afla Luke si am pus chitara in portbagaj, urcandu-ma pe locul soferului.
Luke: 'Hope, ce s-a intamplat?' Intreaba grijuliu si eu nu scot nici un sunet.
Dupa un drum destul de scurt in care am condus ca o nebuna, parchez in parcarea subterana si m-a dau jos din masina murmurand un coboara. Asta a si facut. Incui masina si ma indrept spre lift, dar sunt trantita cu spatele de portierea deabia inchisa a masini.
Luke: 'De ce dracu nu vorbesti cu mine?' Maraie la mine.
Eram nervoasa si daca incepeam sa vorbesc eram sigura ca nu o sa iasa bine de loc. O sa spunem amandoi lucruri doar ca asa ne ranim si nu vreau asta. Vazand ca nu ma uit la el, imi da drumul si urcam in lift, ajungand la apartamentul nostru. Intram si le dau mesaj tuturor ca suntem bine amandoi si sa nu isi faca griji, dupa care imi inchid telefonul si ma duc in una din camerele de oaspeti pe care am amenajat-o drept o sala de sport. Ma schimb cu o pereche de pantaloni scurti si un maieu mai larg si am inceput sa lovesc sacul de sport cu toata forta. Stiam ca Luke statea ingrijorat in usa, dar trebuia sa ma calmez. Dupa o ora in care am tinut-o numai asa, am cazut in genunchi obosita.
Luke: 'Hope...' Sare el, dar nervii mei nu diparusera definitiv.
Abby: 'De ce dracului ai ramas in urma!' Ma ridic in picioare si ma postez in fata lui.
Luke: 'Nu am vrut sa ma pierd daca de asta ma acuzi!' Spune si el.
Abby: 'Nu te acuz de asta, te acuza ca ai ramas in urma. Trebuia sa te misti mai repede!' Tip de data asta nervii crescand din ce in ce mai mult.
Luke: 'Hope...'
Abby: 'La dracu, Luke! Puteai sa patesti ceva! De ce nu mi-ai trimis un mesaj! Asta am incercat sa va invat in prima saptamana. Cum sa trimiteti mesaje codate folosindu-va puterile.'
Luke: 'Am intrat in panica si am avut impresia ca nu va pierdu-se de tot!' Spune si el de data asta nervos.
Abby: 'Asta nu-i....' Nu reusesc sa mai spun ceva ca ma saruta apasat, uitand de tot. De minunatul weekend, de cearta, de unchiul Stefano, De toate grijilie pe care mi le-am facut si mi le fac.
Isi duce o mana in parul meu strangandu-l in pumn, in timp ce cealalta ma tine strans de talie ca sa nu ma preling pe podea. Nu cred ca picioarele mele m-ar mai tine. Eu mi-am dus mainile in parul lui jucandu-ma cu ele. Cand simtim nevoia de aer ne desprindem din sarut uitandu-ne unul in ochii celuilalt. Nu am mai vazut niste ochii atat de albastrii niciodata.
AbbY: 'Daca pateai ceva nu mi-as fi iertat-o niciodata.' Ii spun de data asta calma, el doar ranjind.
Luke: 'Dar sunt aici si sunt intreg!' Imi spune simplu, eu zambind la afirmatia lui. 'Hai sa facem un dus si sa ne culcam!' Imi spune luandu-ma ca pe o mireasa. Ajungem in camera unde ma lasa jos si ma saruta pe frunte. Imi iau lenjeria si un tricou de-al lui dupa care intru in baie. Imi fac un dus rapid, dupa care ma imbrac si imi fac rutina de seara. Intru in camera si intra si Luke in baie. Imi usuc parul si ma bag in pat. Aproape adorm imediat ce pun capul pe perna. M-ai simt doar cum se lasa salteaua si cum cineva se aseaza in pat, lunadu-ma in brate. Aud un "Noapte Buna, iubito!" Dupa care mi s-a rupt filmul.
CITEȘTI
A different story
FanfictionAbighaild Hope Star este o fata puternica careia nu ii place sa se incurce cu jumatati de masura. Ce se intampla cand in viata ei intra cu forta un baiat blond cu niste ochi albastri care nu pot fi uitati prea usor si niste prieteni uni mai trazniti...