Capitolul 16: Ce s-a intamplat?

308 24 0
                                    

Abby p.o.v

Ma trezesc de dimineata cu o durere ngrozituare de cap. Ma ridic in fund si descopar ca sunt in camera mea. Imi intorc capul cand aud un buna dimineata din dreapta mea.

Abby: 'Neata! Ce s-a intamplat?' il intreb eu pe blondul meu.

Luke: 'Te-ai trezit!' Spune el vesel. Aseară ne-ai speriat pe toți! Nici nu ai idee cât de multe griji ne-am făcut!' Îmi spune el vesel când m-am trezit.

Abby: 'Ce s-a întâmplat? Am avut i-ar o vizune!'

Luke: 'Pai drăcușor mic, ai început sa vorbești ciudat!'

Abby: 'De ce mi-ai zis drăcușor?'

Luke: 'Nu știu! Așa ți-ai zis aseară si m-am gândit ca așa îți place sa ți se zică!'

Abby: 'Ce am zis mai exact aseară?'

Luke: 'Dylen a avut dreptate nu? A zis ca ai fost oarecum posedata de tatăl tău. Si dacă asta a fost am descoperit ca la voi in familie aveți o problem cu blonzi!' Spune el amuzat de fata mea. 'Mi-a zis sa am grija de tine, sa îți transmit sa fi puternica in continuare, sa ne înveți nu știu ce si sa fim uniți. A da si ca lupta dintre bine si rău se apropie!' L-am luat strâns in brațe si am început sa plâng. 'Shhh! Gata, gata! Sunt aici! Nu ești singura!' Spune el punându-m-a in creștetul capului. Si îmbrățișându-ma mai tare.

Abby: 'Tu ai dormit aici?'

Luke: 'Poti spune si asea! Am făcut o vraja si te-am schimbat. M-am gândit ca nu poți sa dormi in rochie!' Imî spune zâmbindu-mi.

Abby: 'Mulțumesc! Ceilalți unde sunt?'

Luke: 'In sufragerie! Dylen nu i-a mai lăsat sa plece. I-am povestit ce s-a întâmplat si a plecat val vârtej.' Îmi spune el punându-mi fruntea. Știe ca ador când face asta si ca m-a liniștești.

Abby: 'A plecat sa afle mai multe despre ce s-a întâmplat! Luke, cum adică se poate spune si așa?' I-l întreb eu făcând referire la răspunsul lui când l-am întrebat dacă a dormit.

Luke: 'Am stat si te-am privit si ți-am mai cântat când începeți sa te agita in somn. Ciudat dar asta te liniștea.' Îmi spune el zâmbind calm.

Abby: 'Luke, m-a superi. De ce nu ai dormit?'

Luke: ' am vrut sa am grija de tine. Nu am știut ce se întâmpla si am crezut ca o sa o sa se întâmple ceva rău. Te iubesc, piticot!' Îmi spune el după care m-a săruta. ' dar acum sus in picioare. Hai, hai!' Îmi spune vesel si eu încep sa rad.

Am intrat in baie si mi-am făcut rutina de dimineața, după care am intrat in camera sa îmi iau hainele sa m-a schimb. Spre surprinderea mea in camera Luke era îmbrăcat cu o pereche de skinny jeans negri si un maieu tot negru. Parul i-l avea ciufulit ca de obicei si îmi zâmbea cald.

Abby: 'Când te-ai îmbrăcat așa de repede?'

Luke: 'Pentru asta exista magie! Si mi-am făcut si rutina de dimineața!' Îmi spune el zâmbind.

Abby: 'Ce ne-am face noi fără magie?'

După ce am terminat de spus propoziția, el a venit zâmbind spre mine, m-a ridicat si m-a aruncat in pat începând sa m-a gâdile.

Abby: 'Nu... Oprestete... Nu mai pot... Sa ... Respir.' Spune el si după ce se oprește m-a săruta apăsat.

Luke: 'Te iubesc!' Îmi spune el zâmbind si m-a mai săruta odată, după care m-a lasă sa m-a schimb.

Mi-am luat din dulap o pereche de skinny jeans rupți si un maieu de al lui Luke, care îmi era cam mare, dar merge. Mi-am prins parul intr-un coc dezordonat si am plecat in sufragerie, unde se afla toată lumea. M-am Așezat in brațele lui Luke si am început sa ii învăț diferite vrăji si sa le încercam pe diferite lucruri din casa.

***

Jess: 'Cum faci? Eu nici o vaza nu pot sa ridic si tu ii ridici pe băieți.'

Abby: 'Dacă te enervezi nu vei reuși nimic. Calmeazate si concentreazate!' De 30 de minute suntem la vraja pentru levitație si Jessica nu poate sa faca nici un fulg sa leviteze.

Dupa ce a mai incercat de cateva ori i-a reusit si Jessicai insfarsit.

Abby: 'E 20. Gata pe azi cu asta!' Le spun eu asezandu-ma pe marginea unui fotoliu. Luke s-a asezat pe fotoliu si m-a tras si pe mine inbratele lui.

Em: 'Ne poti arata o vraji dragute?'

Abby: 'De exemplu?'

Cass: 'Nu stiu! Ce vrei tu!'

Am inchis ochii si in jurul nostru a inceput sa apara mult mult sclipici. Am ajuns intr-o casa in Londra. Casa copilariei mele. M-am concentrat mai tare si am inceput sa ma uit prin casa. Erau poze de cand eram eu mica. am inchis ochii si lacrimi au inceput sa imi pateze obraji. Am urcat pe scari, in urma mea venind si ceilalti si am intrat in camera lui Tom. Posterele de pe pereti ramasesera aceleasi. Dar in momentul in care am reusit sa intru in camera am fost rupta de ceilalti. Imi plimbam mana pe pereti si inmomentul ala amintirile m-au inundat, ca un robinet pe care il pornesti sa iti umple camera. In urmatoarea secunda am intrat iesit si am intrat in vechea mea camera, pe care o imparteam cu Becca. Si pe perete eera acceasi propozitie care ma bantuie de vreo saptaman. La un moment dat m-am intors in sufragerie si acolo am cazut in genunchi plengand. Am simtit doua brate care ma cuprin si ma strang tare. Din cauza parfumului, mi-am dat seama imediat cine e si l-am last sa ma tina in brate. M-a pupat pe cap si am inceput sa ma linistesc. Dupa am plect inapo la noi in Sydney.

Jess: 'De ce noi am ajuns inaintea voastra?'

Cal: 'Ce a casa aia?'

M-am ridicat incet si am plect la mine in camera. Am inchis usa si am reusit sa ma pun langa pat, lasandu-mi capul pe acesta si strangandu-mi picioarele la piept si dand drumul lacrimilor care stateau ascunse de prea mult timp.

Luke p.o.v

Am vazut ca s-a ridicat si a plecat in camera. Am vrut sa ma duc dupa ea, dar mai intai sa scap de ceilalti.

Luke: 'Toata lumea afara acum!' Tip eu cat pot de tare si spre fericirea mea au iesit repede.

Dupa ce am facut asta am plecat in camera ei. Cand am intrat am vazut-o pe jos plangand. M-am apropiat si am luat-o in brate. M-am asezat pe pat si pe ea am asezat-o pe genunchi mei. Mi-am dat seama ca are nevoie sa se descarce. A tinut atata timp in ea. Am pupat-o pe crestet si doar am stranso mai tare in brate lasnad-o sa se descarce, pana am adormit amandoi.

********

Imi cer scuze pentru aceste capitole, dar fiind inainte de examne nu pre sunt in stare sa scriu mai bine. Va pup si va multumesc pentru ca imi citi cartea.


A different story Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum