Abby p.o.v
Sarbatorile au trecut destul de repede. De anul nou au venit la noi, iar eu am fost imbracata cu rochia de la Luke. Azi este ultima zii de vacanta si sutem cu toti plictisiti in sufragerie tolaniti pe canapea.
Abby: 'Bai, azi e ultima zi de vacanta si noi stam plictisiti si morocanosi pe canapea. E ora 7! Hai sa facem ceva!'
Mike: 'Si ce propui blondo?'
Abby: 'Sa mergem intr-un parc de distractii?'
Em: 'Trebuie sa ne schimbam.'
Calum: 'Ne intalnim in parcare la 7:30?'
Luke: 'Perfect!' Spune si toti ies pe usa. Intru in dormitor si imi aleg o pereche de skinny jeans rupti si un maieu transparent bleo pe care scrie Bear Hags cu un ursulet dragut pe el. Am intrat in baie si m-am schimbat, dandu-ma cu parfum si putin balsam de buze cu gust de zbeura. Am isit din camera si mi-am luat tenesii bleo. Mi-am luat telefonul si am intrat inapoi in sufragerie. M-am dus la Luke si l-am sarutat.
Abby: 'Sunt gata!' Ii spun eu.
Luke: 'Si eu! Mergem?'
Abby: 'Sigur, hai!' Isi impleteste degetele cu ale mele si ma trage de mana iesind din apartament. Am incuiat si ne-am urcat in lift pentru a cobora.
Luke: 'Sunt un iubit groaznic!' Spune el uitandu-se la mine.
Abby: 'Ce ai patit?'
Luke: 'Ma gandeam ca tu esti prima fata cu care stau mai mult de 2 zile si nu te-am dus inca la prima intalnire.' Spune el suparat.
Abby: 'Luke, Nu-i nimic!' Ii spun eu imbratisandu-l.
Luke: 'Sambata viitoere vrei sa mergi cu mine la o intalnire?'
Abby: 'Sigur! Dar trebuie sa ma imbrac cu rochie?'
Luke: 'Cu ce vrei!' Imi spune, punandu-si mana pe obrazul meu si ma saruta, exact cand usile liftului se deschid si prietenii mei incep sa fluiere. Ne desprindem din sarut zambind si plecam cu 2 masini spre un parc de distracti. Am parcat si ne-am dat jos din masini ca sa putem ajunge la intrare.
Cass: 'Unde mergem prima data?'
Ash: 'Masinute!' Si uite asa a inceput nebunia.
***
Am fost peste tot. Acum sunt in roata gigant cu Luke. Porneste si cand noi suntem sus se opreste.
Luke: 'S-a oprit!' Spune el zambind. Ma saruta si ma tine in brate.
Abby: 'Asta e exact ca in filmele alea siropoase in care fetei ii e frica de inaltime si baiatul o tine in brate si se uita in ochii eu ca sa nu ii mai fie frica.' Spun eu razand. El se uita in ochii mei si ma pupa in varful nasului.
Luke: 'Pai... Iti e frica de inaltime?'
Abby: 'Am sarit de la etajul 5 si sunt aici! Tie ce ti se pare?'
Luke: 'Deci nu iti e frica!' Spune dezamagit.
Abby: 'Nu, dar imi e cam frig. Mi-am uitat geaca acasa!' Spun eu bosumflandu-ma. El isi da geaca jos si mi-o pune pe umeri strangandu-ma in brate.
Luke: 'Acum iti mai e frig?' Spune pupandu-ma pe cap.
Abby: 'Nu!' Spun si exact atunci porneste roata.
Ajungem jos si coboram indreptandu-ne spre parcare. Dar aici ce sa vezi? Prietenii nostrii tocmai plecasera. Am incercat sa le facem semne sa se intoarca dupa noi, dar se pare ca nu ne-au vazut, sau n-au vrut sa ne vada.
Luke: 'Ce prieteni buni avem!' Spune el.
Abby: 'Hai sa ii sunam!' Spun eu scotandu-mi telefonul. Incerc sa il deschid, dar se pare ca mi s-a terminat bateria.
Luke: 'Eu mi l-am uitat acasa!' Spune el un pic nervos.
Abby: 'Mergem pe jos?'
Luke: 'Avem alta cale?'
Abby: 'Nu prea!' Spun eu si pornim usor spre casa. Partea buna e ca suntem si in partea cealalta a Sydneyului, deci vom ajunge acasa intr-o ora. Se pare ca sarcasmul deja vorbeste pentru mine.
Luke: 'Macar ne putem plimba singuri, nu?' Incerca el sa obtina ceva bun din asta.
Abby: 'Da macar suntem singuri!' Spun zambindu-i. 'Am o idee!' Spun vesela aducandu-mi aminte ca am puteri si ca nu sunt un om normal.
Luke: 'Ascult!'
Abby: 'I-am putea chema pe Luna si Fulgusor!'
Luke: 'Nu stiu sa calaresc!' Spune un pic speriat.
Abby: 'Nu trebuie decat sa stai pe cal!' Ii spun eu zambindu-i. Asa ca mergem in poienita de langa strada si eu ma las intr-un genunchi. Inchid ochii si ii transmit lui Fulg de Nea un mesaj. Acesta ajunge in fata mea si eu ma urc pe calul alb, in timp ce Luke se afla pe cel negru. 'Nu-ti fie frica! Caii simt frica!' A tras aer in piept si am putut pleca. Iubesc sentimentul ca pot zbura si se pare ca si lui Luke ii cam place. Cu ajutorul calutilor am reusit sa ajungem acasa in 15 minute. Acestia ne-au lasat pe acoperisi. L-am mangaiat putitn pe Flugusor, la fel facand si Luke cu Luna.
Luke: 'Cum faci sa ii chemi?'
Abby: 'Te gandesti la el si ii spui de ce il chemi!'
Luke: 'Nu prea are cum sa imi citeasca gandurile!' Spune confuz.
Abby: 'Daca le dai voi, pot!'
Luke: 'Sunt asa frumosi!'
Abby: 'Calul tau trebuia sa fie al Rebecai, sau cel putin asa am crezut, dar se pare ca el te-a ales pe tine. Deci inseamna ca esti puternic si destept si iubitor!' Ii spun zambindu-i.
Luke: 'Nu sunt asa. Cred ca a gresit persoana!' spune trist cu capul in jos. Ma apropi de el si imi pun fata sub a lui.
Abby: 'Eu cred ca esti cel mai dulce si mai dragut baiat pe care l-am intalnit. Si credema ca am intalnit foarte multi baieti. Cu toate ca l-a inceput ai fost un mare idiot, mi-am dat seama ca asta e doar o masca. Pote ca nu esti tu cel mai frumos, dar stiu ca esti perfect pentru mine, esti primul baiat pe care l-am lasat sa ma sarute si esti primul meu iubit si stiu ca iti doresti mai mult de la mine si mai stiu ca ai rabdare doar pentru ca eu nu pot sa iti ofer mai mult de atat deocamdata. Deasta cred ca esti cel mai puternic!'
Luke: 'Ce am facut sa te merit blondino?'
Abby: 'Ai fost tu!' Ii raspund simplu si ii vad zambetul largindu-se.
Luke: 'Te iubesc!' Imi spune si ma saruta tandru.
Abby: 'Intram? Am cam inghetat!' Ii spun cu mainile in jurul meu ca sa ma incalzesc.
Luke: 'Hai!' Spune luandu-ma pe sus.
Am intrat in apartament si m-a lasat jos. M-am schimbat in pijamalele mele obisnuite si m-am asezat in bratele lui.
Abby: 'Noapte buna, blondule!' ii Spun eu gemuindu-ma mai tare in bratele lui.
Luke: 'Noapte buna, printesa mea!' Imi spune dupa care ma pupa pe frunte si adorm.
CITEȘTI
A different story
FanfictionAbighaild Hope Star este o fata puternica careia nu ii place sa se incurce cu jumatati de masura. Ce se intampla cand in viata ei intra cu forta un baiat blond cu niste ochi albastri care nu pot fi uitati prea usor si niste prieteni uni mai trazniti...