Abby p.o.v
Drumul pana la Liz mi s-a parut infernal de lung. Incercam sa spun ceva, dar parca cuvintele fugeau de mine.
Liz: 'Copii, insfarsit ati ajuns!'
Luke: 'Da, am avut o problema de rezolvat mai intai.'
Liz: 'Ce problema?'
Abby: 'Nu m-am trezit!'
Luke: 'Nu mai mergea masina!' Spunem noi doi de odata.
Liz: 'Ce dimineata oribila, dar nu aveai si tu masina?' Intreaba ea, eu facand ochii mari.
Abby: 'Ba da, dar am ramas fara motorina.'
Liz: 'Nu mergea pe benzina?'
Luke: 'Mama nu suntem la interogatoriu aici. Putem sa intram in casa?'
Liz: 'Scuze! Apropo, va-ti protejat?' Cand am auzit am facut ochii mari si am inghitit insec amandoi.
Luke, Abby: 'Noi nu am facut nimic. Chiar m-am trezit greu. Si mai avea si usa incuiata./ Am stat foarte mult in dus...' Spunem noi intr-un glas, pana ne intrerupe Liz din nou.
Liz: 'Waw, usor. Vreau nepotei si sunt de acord cu asta, dar Abby esti cam mica.' Auzind asta vroiam sa intru in pamant de rusine.
Luke, Abby: 'Nici macar nu suntem impreuna.' Spunem din nou intr-un glas aducand o incruntatura pe fata pana acum numai un zambet a lui Liz.
Liz: 'Stiti...'
Luke: 'Mama, gata! Nici macar nu suntem impreuna.' Spune el dupa care ajungem in sufragerie unde toti ochii sunt pe noi. Te rog doamne sa nu va ganditi si voi la prosti! 'Nu suntem impreuna, deci nu incepeti si voi!' Spune el nervos trantindu-se pe un fotoliu liber.
Britt: 'Deci... de cand ai puteri?'
Carin: 'Ce s-a intamplat cu parinti tai?'
Anne: 'Cum de nu ne-am putut da seama ca ai puteri?'
Joy: 'Mai ai frati sau surori?'
Karen: 'Ai iubit?'
Intrebarile curgeau intruna si cred ca dac nu aveam puteri eram deja ametita. Am lasat sa se simta fiecare particula de putere pe care o aveam, toti tacand deodata.
Cass: 'Cred ca vrea sa spuneti intrebarile pe rand.'
Ash: 'Ce misto! Cum faci asta?'
Abby: 'Se numeste cocon. Acoperi energia descarcata de corpul tau pentru ca vanatorii de vrajitoare sa nu te gaseasca. Fiecare particula de praf din jur se transorma, astfel pastrand energia inauntrul tau. Deasta se numeste cocon.'
Am ridicat obiectele de pe masa si le-am asezat pe o alta masa. Am facut un glob auriu pe care il tineam in mana si l-am pus pe masa, imprastiindu-se si astfel vazand inca odata ca la televizor tot ce sa intamplat. Pentru ca nu mai aveam puterea sa mai spun inca odata povestea asta idioata.
Dupa 6 ore
Binenteles ca nu am de gand sa ii las sa vada tot ce am facut. Mai aveam 5 minute din micul film care rula pe masuta din sufragerie, la care toata lumea se holba.
Anne: 'Waw! Nu ma asteptam la asta.' Spune cand eu ating masuta si aureala dispare.
Andrew: 'Tu chiar ai multe talente ascunse.'
David: 'Cred ca parinti tai ar fi foarte mandri de tine si ti-ar spune-o daca erau aici!'
Britt: 'Canti, dansezi, desenezi, esti puternica, desteapta, ce nu ai fetito?'
CITEȘTI
A different story
FanfictionAbighaild Hope Star este o fata puternica careia nu ii place sa se incurce cu jumatati de masura. Ce se intampla cand in viata ei intra cu forta un baiat blond cu niste ochi albastri care nu pot fi uitati prea usor si niste prieteni uni mai trazniti...