Abby p.o.v
Dupa aproximativ doua ore in care am ajutat la despachetat si la tot ce inseamna aranjat pe aici, am vazut ca mai vin niste masini. Cred ca erau inca vreo 7 masini. Am vazut ca parcheaza langa masinile deja existente si din ele coboara alte 7 familii.
Liz: 'Fetelor!'
Anne: 'Liz, ce mai faci?'
Liz: 'Bine! Voi?'
Karen: 'La fel! Acum zi. Cine e fata?'
Dylen: 'Star!'
Joy: 'E fica lor?'
Carin: 'Seamana la aspect cu amandoi!'
Mali: 'E fata alora puternici?'
Britt: 'Exact!'
Pe bune altceva de discutat nu mai au? In fine am facut cunostinta cu toata lumea si toata lumea se uita la mine de parca eram un extraterestru. Nu cred ca am pielea verde si ochii bulbucati.
Cass: 'Numai mie mi se pare ca se uita la tine de parca ai fi un extraterestru de pe alta planeta?'
Abby: 'Citesti ganduri? La exact acelasi lucru ma gandeam si eu!'
Jess: 'Blondo, cum de pare ca nu te deranjeaza ca se uita la tine asa?'
Abby: 'Pai bruneto sunt obijnuita cu asta si pe deasupra mai si vorbesc despre ai mei, deci ignor!'
Em: 'Nu inteleg! De ce se uita asa la tine?'
Cal: 'Poate pentru ca parinti tai sunt... scuze, au fost capeteniile lor?'
Abby: 'Tu de unde sti asta?'
Cal: 'Sormea!'
Mali: 'Buna! Ce faceti?'
Mike: 'Murim incetul cu incetul!'
Luke: 'Si trebuie sa stam toata ziua!'
Ash: 'Macar daca aveam niste instrumente sa cantam!'
Abby: 'Am o chitara in portbagaj daca vreti!'
Luke: 'Nu-i asa ca ne putem duce la sa o luam?'
Abby: 'De ce crezi ca am mai zis daca nu te puneam sa te duci dupa ea?'
Luke: 'Aaa... Buna intrebare!' Spune el si se ridica de pe patura pe care ne asezaseram cu toti!
Abby: 'Nu uiti nimic?' Intreb eu fluturand cheile in fata lui.
Luke: 'Bine zis!'
A luat cheile si a plecat spre masina dupa chiatara. Dupa cinci minute se intorce cu obiectul cautat.
Abby: 'Ce ti-a luat ata?'
Luke: 'Am gasit niste carti dragute!'
Abby: 'Ai umblat in geanta mea?'
Luke: 'In aparare mea stralucea!'
Abby: 'Ce?' Spun eu ridicandu-ma in picioare si fugind la masina.
Am luat cheile din mana lui Luke si am deschuiat portbagajul. Si da chiar stralucea lantisorul mamei. Am reusit sa pastrez foarte putine lucruri de ale parintilor mei. Iar lantisorul asta avea forma de lacrima. Am deschis jurnalul si am vazut pe pe foile albe apareau pete negre de cerneala. Se pare ca cineva incerca sa imi transmita ceva.
Nu mai e mult timp pana la infruntare. Ai grija in cine te increzi!
Ash: 'Ce inseamna asta?' Ma intreaba el dupa vreo 10 minute in care doar stateam si ma holbam la foaia cu cele cateva cuvinte insirate pe ea. Partea proasta e ca nu stiu de la cine e.
CITEȘTI
A different story
FanfictionAbighaild Hope Star este o fata puternica careia nu ii place sa se incurce cu jumatati de masura. Ce se intampla cand in viata ei intra cu forta un baiat blond cu niste ochi albastri care nu pot fi uitati prea usor si niste prieteni uni mai trazniti...