Capitolul 29: Unchiul Stefano

148 14 0
                                    

Luke p.o.v

ne uitam cu toti socti la Hope.

Abby: 'Atata timp cat sunteti voi aici si cat am jurat sa nu mai pun piciorul in casa asta, tu ce crezi?'

Max: 'Pai scumpa mea verisioara, sper sa stai cat mai confortabil. Nu am vrea ca musafirii nostrii sa nu se simta ca acasa, nu?'

Abby: 'Chiar nu inteleg mania familiei tale.'

Max: 'Nu uita si tu faci parte din ea!'

Abby: 'Tu esti hibrid intre un Star joznic si o Montez proasta, eu sunt mai diferita!'

Becca: 'Sti ca suntem gemene, nu? Deci daca tu ai anumite calitati si eu le am, deci stiu tot ce iti trece prin cap.'

Abby: 'Nu prea cred!'

Becca: 'Si de ce ma rog?'

Abby: 'Eu am luat calitatile de ai nostrii, tu... ai luat doar ce a mai ramas!'

Justin: 'Va zis-o!'

Abby: 'Si tu ce ranjesti fasoalea? Nu vad prin camera nici o blonda proasta, decat pe... Rebeca! Credeam ca ea iti face toate poftele si fara sa ranjesti ca un idiot!'

Justin: 'Asculta la mine tarfa blond...'

Max: 'Ce prosti sunteti! Nu vedeti ca ea incerca sa ne faca sa ne certam intre noi! Cine m-a pus sa imi fac echipa cu voi!'

Becca: 'Hei!'

Abby: 'Daca va certati macar certati-va calumea!' Atunci toti se uitau la ea, dar ea doar ranjea.

Max: 'Sti ce? Noi o sa plecam un pic!' Spune si ii trage pe ceilalti dupa el.

Mi-am tras scaunul aproape de Abby si ea si-a lasat capul pe genunchii mei. M-am aplecat sa o sarut pe frunt si asta am si facut.

Abby: 'Am o idee, dar trebuie sa ma asculti!' Ii sopteste ea, intorcandu-si capul astfel incat sa o pot vedea. Mi-am lipit fruntea cat am putut de a ei si am ascultat. 'Eu stiu cum sa scap de cum sunt legata si eu si Dylen. Tu trebuie sa ii dezlegi pe ceilalti. Am un cutit in ghete, dar asta inseamna sa dezlegi 7 oameni in aproximativ 5 minute. Poti sa faci asta?'

Luke: 'O sa incerc!'

Abby: 'NU trebuie sa incerci, trebuie sa reusesti! Altfel nu va fi si mai rau de atat!'

Luke: 'O sa reusesc Hope!'

Abby: 'Acum asculta! Cand iti zic acum trebuie sa incepi sa ii dezlegi pe cieilalti, da? Si taieti franghiile de la maini mai devreme, dar nu le lasa sa cada! Ai intelels?'

Luke: 'Da! Ai incredere! Acum da-mi cutitul!'

Abby: 'Asteapta!' Spune si isi ridica capul de pe picioarele mele, usa deschizandu-se. Pe ea a intrat un om pe la vreo 45 de ani.

Stefano: 'Ce pui la cale, drac impielitat?'

Abby: 'Eu?... Nimic!' Spune calma lasand la iveala un calm de care nu toata lumea ar putea da dovada in astfel de moment.

Stefano: 'Te crezi desteapta? Pai afla ca am lucrat cu parintii tai si de aici rezult ca o sa iti ghicesc toti pasi!'

Abby: 'Da! Categoric!' Isi bate ea joc de el.

Stefano: 'Ai luat ce era mai rau de la amandoi!' Spune cu dezgust mosul din fata mea.

Abby: 'O sa iau asta ca pe un complimenat!'

Stefano: 'Acelasi umor cand esti in pelele ca tatal tau, acelasi calm ca mama ta!'

Abby: 'Vai, unchiule, nu stiam ca ai o parere atat de buna despre mine!' Inteapa ea.

A different story Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum