Abby p.o.v
Ma trezesc de dimineata atat de bine dispusa. Mi-a fost atat de dor sa ma trezesc in bratele lui Luke. Il sarut pe obraz si imi pun capul inapoi pe pieptul lui, desenand cercuri imaginare si uitandu-ma in gol.
Luke: 'Mmm! Neata!' Spune cu ochii inchisi si zambetul pe buze.
Abby: 'Neata!' Spun si eu ne schimbandu-mi pozitia. 'Luke...' Incep eu, dar nu imi gasesec cuvintele.
Luke: 'Da!?' Intreaba el, eu ridicandu-ma din bratele lui si punandu-ma in pozitie turceasca.
Abby: 'Imi....imi... imiparerau!' Spun eu jucandu-ma cu degetele de la mana. Se ridica in cot si imi prinde barbia usor cu cealalta. Cand reuseste sa ma priveasca in ochii zambeste.
Luke: 'Hope,... nu ai pentru ce sa iti ceri scuze!' Imi spune bland, mangaindu-mi barbia.
Abby: 'Ba da! Am tipat la tine si tu nu aveai nici o vina.' Spun eu trista. El se ridica si ma trage in bratele lui. Isi aseaza o mana pe obrazul meu si ma saruta scurt.
Luke: 'Erai doar agitata!'
Abby: 'Da, dar asta nu e scuza!' Spun si las sa imi scape o lacrima. Mi-o sterge usor dupa care ma sariuta apasat.
Luke: 'Hope, te iubesc si aseara nu s-a intamplat nimic, da?'
Abby: 'Luke...'
Luke: 'Nu, Abby! Te inteleg! Ok! Hai sa uitam ce s-a intamplat ieri, da?'
Abby: 'Bine!'
Luke: 'Te iubesc!'
Abby: 'Si eu te iubesc!' Spun zambind slab. 'Mai e ceva...' Ezit eu.
Luke: 'Ce s-a intamplat?'
Abby: 'Pai... eu nu mai am timp sa va arat vrajii, asa ca dupa ore o sa mergeti la agentie si niste prieteni va vor arata tot ce trebuie sa stiti!'
Luke: 'Ok!'
Abby: 'Si avand in vedere ca azi e luni. Am vorbit cu Caleb, si a zis ca astazi sa va scuteste de cursuri, cu conditia sa va duceti sa va pregatiti!'
Luke: 'Cu totii?'
Abby: 'Da! Si eu!'
Luke: 'Asta inseamna ca trebuie sa ne imbracam. Si sa ii trezim si pe ceilalti. Hai!' Spune si ne ridicam amandoi.
Coboram cu liftul, asa cum suntem imbracati si le dam trezirea si celorlalti, punandu-i in tema cu tot. Dupa asta am urcat in apartamentul nostru, eu intrand sa imi fac un dus si rutina de dimineata. Intru inapoi in camera lasandu-i loc liber lui Luke la baie. Intra si el si eu ma apuc sa ma imbrac. Imi iau o pereche de blugi skynny negri, un maieu largut cu dungi albe si negre si jacheta de colegiu nagra. M-am incaltat cu o pereche de tenesi negrii si eram gata. Luke s-a imbracat cu vesnicii lui blugi negrii si un tricou lejer albastru inchis pe care erau scrise niste chestii. S-a incaltat cu tenesii lui negrii si am coborat sa ii luam si pe ceilalti. Asa am ajuns noi din nou in parcarea subterana. Dylen era deja aici, deci se pare ca avem cum sa ajungem. Arata mult mai bine ca ieri.
Abby: 'Esti bine?'
Dylen: 'Perfect! Aveti de gand sa mergeti sau trebuie sa mai astept mult.' Ne-am impartit in doua masinui si normal ca eu si Dylen am condus. Am ajuns destul de repede in parcarea. Ne-am dat jos toti din masini si am intrat.
Abby: 'Va poftesc in lumea mea!' Le spun eu si se putea citi din vocea mea fericire. Am coborat vreo 5 etaje cu liftul si eram amuzata de fetele pe care le aveau.
Luke p.o.v
Ajunsesem intr-o alta lume. Era atat de ciudat. Vedeam persoane care isi ascuteau sabii. Se luptau intre ei, isi imparteau pumni si picioare. Si am vaga impresie ca Hope a mea e foarte respectata printe ei si cea mai mica, dar nu comentez mai mult.
CITEȘTI
A different story
FanfictionAbighaild Hope Star este o fata puternica careia nu ii place sa se incurce cu jumatati de masura. Ce se intampla cand in viata ei intra cu forta un baiat blond cu niste ochi albastri care nu pot fi uitati prea usor si niste prieteni uni mai trazniti...