Abby p.o.v
Incerc sa imi deschid ochii putin cate putin.
Abby: 'De ce te holbezi?' Spun eu ranjind la iubitul meu.
Luke: 'Mmm! Nu ma holbez, admir!' Spune sarutandu-mi obrazul.
Abby: 'Azi nu avem nici un fel de antrenament si tu nu ai nici scoala, deci ce propui?'
Luke: 'Mai ti minte ca am fost nevoiti sa amanam intalnirea? Vrei ca diseara sa iesi cu mine la o prima intalnirea?' Zambeste el.
Abby: 'Da, Miar placea!'
Luke: 'Atunci, eu trebuie sa ma duc sa aranjez! Diseara la 19:30 sa fii gata!' Spune ridicandu-se deasupra mea si sarutandu-ma dulce.
Abby: 'Poti sa imi dai un indiciu ca sa stiu cu ce sa ma imbrac?' Il intreb eu cu voce de copil mic ridicandu-ma pe marginea petului.
Luke: 'Nup! Surpiza!' Spune punandu-si mainile de-o parte si de alta a mea.Imi duc mainile in jurul gatului lui si el se apleaca sarutandu-mi varful nasului. Eu marai la el si el incepe sa rada. Imi saruta si buzele dupa care se retrage. Isi i-a haine din dulap si intra in baie. Le-am dat mesaj fetelor sa vina sa ma ajute cu alesul hainelor si am primit raspuns de la fiecare in parte. M-am ridicat de pe pat si m-am dus la bucatarie. Mi-am pus un bol cu cereale si lapte si m-am asezat la masa. Mi-am terminat bolul cu cereale si l-am pus in chiuveta. Exact atunci a intrat un Luke imbracat cu vesnici lui blugii negrii, un tricou alb si un hanorac albastru. Si-a pus gluga pe cap si a venit spre mine.
Luke: 'Ne vedem diseara!' Spune sarutandu-ma. 'Te iubesc!' Dupa care iese din bucatarie si dupa pe usa. Mai astept 10 minute si toate fetele dau buzna in dormitorul meu.
Jess: 'Hei!'
Em: 'Jess, nu suntem surde sa stii!'
Jess: 'Stiu, dar e mai amuzant sa tip!'
Cass: 'Acum! Unde mergeti?'
Abby: 'Despre asta, habar nu am! A zis ca e surpriza.' Spun suparata.
Em: 'Deci e de rau!'
Cass: 'Hai sa vedem ce ai!' Spune si intra la propriu cu Em in dulap.
Ma trezesc cu o rochie pana in pamant de un mov deschis aproape alb si cu multe volane.
Em: 'Probeaz-o!' Imi spune si eu asta fac.
Jess: 'Nu! NU se duce la un bal de maicute ci la o intalnire!' Spune ea.
Cass: 'Scimbate cu asta!' Spune dandu-mi o rochie alb albastra foarte bufanta. Nu comentez nicmic si fac cum zic ele.
Em: 'asta e prea bufanta!' Spune ea.
Dupa ma schimb cu o pereche de blugi negri, un maieu verde mulat pana in talie si dupa larg si o geaca de piele.
Jess: 'Nu!'
***
E ora 17 si fetele deabia au gasit cu ce sa ma imbrac. Intru in cada si imi fac o baie lunga si relaxanta. Dupa o juma de ora in care am stat si am meditat am iesit si mi-am rasfatat pielea cu niste creme parfumate. Mi-am luat lenjeria pe mine si mi-am invelit corpul si capul cu doua prosoape negre pufoase. Am intrat inapoi in camera si am fost trantita pe un scaun rotativ. Fetele au inceput sa imi faca parul si unghile. Habar nu am ce imi fac sau ce au de gand sa faca, dar nu vreau sa fie prea prea. Jess imi face parul si ma machiaza, cass imi face unghile de la o mana si de la un picior, de la cealalta mana si celalat picioar le face Em. Ma imbrac cu un maieu negru cu bretele, o fusta cu imprimeu galactic, scurta in fata si mai lunga in spate si o pereche de pantaloni negri scurti pe dedesubt. M-am incaltat cu o pereche de tenesi negrii si mi-am luat o dentuta micuta albastra. La machiaj spre fercirea mea nu au exagerat prea tare. Ma dadusera doar cu putin rimel, creion de ochi negru si ruj nude. Unghile le aveam negre simple si parul il aveam lasat liber pe umeri. Aratam genial ce pot sa spun.
La ora 19 fix eram gata. M-am mai privit un pic in oghlinda si m-am dus in sufragerie, asteptandu-l pe Luke. Nu am mai asteptat mult ca cineva a sunat la usa. M-am dus si am deschis, fiind intampinata de un Luke la sacou. Arata atat de dragut.
Abby: 'Hei!' Spun eu analizandu-l. Purta o pereche de blugi negrii skynny, o camasa alba, sacoul negru si un papion negru cu bulinute albe. Parul ul avea ravasit ca de obicei si era incaltat cu o pereche de tenesi negrii.
Luke: 'Arati munuata!' Ma scoate el din transa, eu rosind un pic. Imi da trandafirul rosu, eu zambind.
Abby: 'Multumesc!' Spun rosind un pic.
M-a luat de mana si am coborat. Cand am ajuns la masina am urcat pe locul din dreapta, Luke fiind la volan.
Abby: 'Acum poti sa imi spui unde mergem?' Spun entuziasmata.
Luke: 'Nup! Mai asteapta un pic!' Spune zambind, fiind atent la drum.
Am mai mers un pic pana am ajuns in fata une case. Am intrat in casa si Luke si-a dat jos sacoul, aruncaandu-l pe canapea, dupa care s-a intors spre mine. Mi-a prins mainile in ale lui si mi-a zambit sincer.
Luke: 'Inchide ochii!' Mi-a spus zambind. Am facut ce mi-a cerut si am mers usor dupa indicatiile lui. Am ajuns intr-o gradina care era decoarata superb. Langa un copac mare erau doua scaune-fotolii si masuta mica, toate fiind de lemn. Niste perne rau asezate frumos pe scaune. Gradina era luminata de luminite din acelea de craciun puse pe crengi si cateva lumanarii parfumate.
Abby: 'Waw! Arata minunat!' Spun eu zambind.
Luke: 'Ma bucar ca iti place.' Spune imbratisandu-ma pe la spate si lasandu-si capul pe umarul meu, dupa ce imi dadu-se parul de pe umar la o parte. Ma pupa usor pe obraz, eu zambind. Imi intorc fata spre el si zambesc.
Abby: 'Multumesc!' Spun eu uitandu-ma in ochii aceia albastri care ma fac sa zambesc cand il vad.
Luke: 'Nu ai pentru ce, iubire!'
Abby: 'Deci ce propui sa facem in seara asta minunata?' Zambesc eu copilareste.
Luke: 'Vrei sa mancam ceva?' Intreaba el fericit, eu aproband usor din cap.
Mergem spre scaunele de sub copac si vreau sa ma asez pe scaun, dar sunt trasa la el in poala.
Luke: 'Nu cred ca vrei sa te asezi pe scunul ala!' Spune ranjind.
Abby: 'De ce?'
Luke: 'L-am vopsit inainte sa vii tu!' Spune ranjind.
Abby: 'Asta e doar o scuza ca sa ma ti in brate?'
Luke: 'Poete da, poate nu! Cine stie?'
Abby: 'Doar tu!' Spun incepand sa rad. I-a farfuria de pe masuta de alaturi si o aseaza pe genunchi mei. Mana stanga o are in jurul taliei mele si in cu cea dreapta incearca sa imi dea sa mananc. Pe mine ma bufneste rasul cand vad ce incearca sa faca.
Luke: 'Ce ai patit iubire?'
Abby: 'sa stii ca nu am doi ani ca sa imi dai mancare cu lingurita.' Spun eu amuzata.
Luke: 'Nu, dar esti pitica mea, deci pot sa fac asta.
***
Sa facut in jur de 10 si noi inca suntem afara razand. Eu stau cu capul pe pieptul lui si ma uit la stele in timp ce el imi spune glume.
Luke: 'Hope? Esti cel mai frumos lucru care mi s-a intamplat si iti multumesc ca mi-ai aparut in viata. Te iubesc nespu de mult si nu stiu ce as face fara tine!' Spune si eu imi ridic capul de pe pieptul lui pentru a putea sa il privesc in ochi. Zambesc cu adevarat si el isi pune mana pe obrazul meu, pe care il mangaie usor. Isi lipeste usor buzele de ale mele. Acest sarut nevinovat devine din ce in ce mai pasional. Eu ma mut usor acum avand picioarele de o parte si de alta a lui. Se ridica cu mine in picioare. Intra cu mine in casa si stinge lumina din gradina. Intra cu mine intr-o camera si ma lipeste usor de usa.
Luke: 'Esti sigura?'
Abby: 'Da!' Spun eu si de aici stiiti ce se intampla in continuare.
CITEȘTI
A different story
FanfictionAbighaild Hope Star este o fata puternica careia nu ii place sa se incurce cu jumatati de masura. Ce se intampla cand in viata ei intra cu forta un baiat blond cu niste ochi albastri care nu pot fi uitati prea usor si niste prieteni uni mai trazniti...