Capitolul 19: Fuga dupa cadouri

287 22 1
                                    

Dupa 2 luni

Abby p.o.v

Au trecut aproape doua luni de la bal si mai e un pic si vine Craciunul si Anul Nou. Acum e 22 decembrie si noi incercam sa impodobim bradul din apartamentul meu si al lui Luke. Da, eu si Luke ne-am mutat impreuna in apartamentul de la etajul 8, am petrecut ziua lui Mike si asa s-a scurs timpul.

El sa asezat pe canapea si m-am asezat si eu langa el. Si-a pus bratul pe dupa umerii mei si m-a pupat pe frunte. Ador cand face asta si stie si el.

Luke: 'Mama lui Cass ne-a chemat de Craciun la ei! Mergem?'

Abby: 'Nu stiu ce sa zic! Eu...'

Luke: 'Nu esti in plus, stii asta, nu?' Spune, eu lasandu-mi capul pe pieptul lui.

Abby: 'Daca vrei, mergem!' II spun eu si il simt zambind cand ma pupa pe cap.

Luke: 'Maine impodobim bradul la ai mei! Si cadourile le deschidem de Craciun!' Imi spune vesel.

Abby: 'De abia astept sa vad cum e un Craciun in familie!' soptesc mai mult pentru mine, dar se pare ca Luke are un super auz caci m-a auzit.

Luke: 'Tu faceai Craciunul singura?'

Mormai un 'Imh ca raspuns in timp ce privesc bradul impodobit.

Abby: 'De vreo 11 ani nici brad nu am avut!' Spun zambind trist. 'Tin minte cand eram mica si dimineata eram prima care ma trezeam. Ma duceam tot timpul in camera lui Toby si saream in pat sa il trezesc sa vina sa vedem ce ne-a adus Mosu, dupa care le trezeam si pe fete si o luam la fuga pana in sufragerie unde aveam un sac plin cu cadouri. Si in fiecare an o bateam pe mama la cap ca vroiam sa imi fac un cadou care sa fie imbracat in hartie si sa aiba o funda mare deasupra.' Spun eu chicotind punandu-ma in poala lui Luke cu picoarele de o parte si de alt.

Luke: 'Cine stie, poate mosul iti asculta dorinta!' Imi spune el uitandu-se in ochii mei si zambind.

Abby: 'Nu vreau cadou Luke!'

Luke: 'Cine a zis ca ti-am luat ceva?'

Abby: 'Te iubesc si faptul ca te-am intalnit e cel mai mare si mai frumos cadou pe care l-am avut!' II spun eu lipindu-mi fruntea de a lui.

Luke: 'Te iubesc, pitic!' Imi spune sarutandu-ma.

Abby: 'Si eu te iubesc!'

Luke: 'Deci... zici ca eu sunt cadoul tau... pai imi pare bine sa aud asta. N-oi avea eu funda rosie, dar cred ca merge si asa, nu?' Dupa afirmatia lui incepem amandoi sa radem ca spartii, pana cand pe usa intra gasca.

Jess: 'Hei porumbeilor! Am venit sa te scoatem in mall!' Jess spune vrand sa ma traga de mana, dar Luke ma tine pre strans. E ciudat ca in aceste doua luni, sau ma rog aproape doua luni,eu si Jess am devenit foarte apropiate si pot sa spun ca ea stie cele mai multe lucruri despre mine.

Abby: 'Ma la-si sa ma scimb?'

Jess: 'Misca mai repede ca avem de umblat azi!'

Luke: 'Auzi la ea! Te crezi in casa ta? Azi eu stau cu Abby!'

Abby: 'Ma duc acum!' Spun chicotind.

M-am ridicat din bratele blondului meu si m-am indreptat spre dormitor. M-am schimbat rapid intr-o pereche de blugi skinny jeans negri, un pulovar bleo pe care scrie "Never stop dreaming" si un fes gri inchis. M-am incaltat cu o pereche de UGG gri si mi-am pus niste cercei cu funtite negrii. M-am dat cu parfum,mi-am luat telefonul si banii si am intrat din nou in sufragerie.

Jess: 'Aleluia!' Spune si ma trage de mana imi prind geaca negra din cuier si ii salut pe baietii in fuga.

Abby: 'Voi nu veniti?' Le intreb pe Em si Cass care pleaca.

A different story Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum