Dupa o luna
Abby p.o.v
De o luna am inceput din nou antrenamentele de magie si tot de o luna Luke incearca sa ma convinga sa ma uit la CD ala idiot. Si acum suntem amandoi in pat.
Luke: 'Haide cat de rau poate sa fie?'
Abby: 'Bunicul Danny da cele mai idioate cadouri! Pur si simplu nu vreau sa ma uit!' Spun suparata.
Luke: 'Bine!Ma dau batut! Pot sa ii chem si pe ceilalti sa ne uitam la un film sau vrei sa stam sa ne uitam pe perenti?' Spune un pic suparat.
Abby: 'Bine!' Spun eu ridicandu-ma din pat. El ii suna pe ceilalti, iar eu ma duc la bucatraie sa fac floricele. Dupa ce pun floricelele in cuptorul de microunde simt cum cineva ma ia in brate pe la spate.
Luke: 'Te-ai suparata?' Imi sopteste la ureche.
Abby: 'Nu, doar ca... nu conteaza!'
Luke: 'Doar ca...?' Asteapta sa continui si eu oftez, intorcandu-ma cu fata la el.
Abby: 'De obicei mie imi da cele mai nasoale cadouri. Si de obicei au o legatura foarte stransa cu perioada in care paraintii mei inca traiau. Pur si simplu nu vreau sa imi aduc aminte de acea perioada si el nu intelege. Si ma enerveaza asta.' Spun uitandu-ma la jocul meu idiot cu degetele. Imi ridica usor capul si isi lipeste fruntea cu a mea.
Luke: 'Nu are cum sa fie atat de rau!' Spune si ma saruta usor.
Abby: 'De ziua mea am primit rochia preferata a memei din adolescenta. La 7 ani am primit chitara tatei, la 8, bratara primita de mama de la tata, la 9, masina tatei, la 10, albumul lor de poze, la 11, cerceii mamei, la 12, geaca de piele a tatei, care apropo imi este destul de mare, la 13, jurnalul mamei, la 14, ochelari de soare ai tatei, la 15, primul tabloul pe care mama la pictat, la 16 aparatul de poze al tatei. Pur si simplu am impresia ca o face intentionat. Doar ca sa imi aduca aminte de ei si sa ma faca sa sufar!' Spun eu de ja curgandu-mi lacrimi srate pe obraji. Mi-a inconjurat talia cu bratele sale, eu punandu-mi mainile in jurul gatului lui si lasandu-mi capul pe umarul lui suspinand.
Luke: 'Nu stiu ce sa zic, Hope! Nu imi place sa te vad plangand, dar poate asta e diferit!'
Abby: 'Nu are cum! Familia Star cam are ceva cu schimbarile!'
Luke: 'Si tu esti un Star!'
Abby: 'Si eu am jumatate din aceasta problema. Imi place sa schimb locul in care stau. Inainte nu stateam mai mult de 3 luni intr-un singur loc.
Luke: 'Acum de ce ai ramas?'
Abby: 'Am gasit persoane la care sa tin si care tin la mine, deci nu mai am de ce sa plec!' Spun ridicandu-mi privirea spre el. Zambeste la cuvintele mele si imi indeparteaza o suvita din ochii. Ma saruta si auzim soneria semn ca ceilalti au ajuns.
Luke: 'Dute si schimbate! Te asteptam in sufragerie!' Spun zambind. Ma duc la noi in camera si ma imbrac cu cele mai lejere haine. Adica o pereche de pantaloni scurti de trening gri largi, un tricou scurt alb largut si scurt si o pereche de papucei pufosi albi. Mi-am prins parul intr-un coc dezordonat si am intrat in sufragerie. Luke statea pe un fotoliu lejer si pentru ca eu nu mai aveam unde sa ma asez, normal ca m-am asezat in bratele lui. Si-a asezat bratele in jurul taliei mele si au pornit filmul. Dupa nini cinci minute eram mai incordata ca un arc. Era un filmulet cu mine de cand eram mica. Nu cred ca a facut asta!
Mike: 'Ce draguta erai cand erai mica!' Spune facand referire la bebelusul din bratele mamei.
Abby: 'Aia e Rebeca! Eu sunt in bratele lui tati!' Spun cu o voce ragusit. Imediat apare si fetisoara mea in cadru.
CITEȘTI
A different story
FanfictionAbighaild Hope Star este o fata puternica careia nu ii place sa se incurce cu jumatati de masura. Ce se intampla cand in viata ei intra cu forta un baiat blond cu niste ochi albastri care nu pot fi uitati prea usor si niste prieteni uni mai trazniti...