Capitolul 24: Am nevoie de o pauza!

184 15 0
                                    

Abby p.o.v

Aseara nu am mai putaut adormi. M-am pus in pat si am plans pana acum, dar nu mai pot face asta deoarece am scoala. Ma dau jos din pat si ma duc la baie facandu-mi un dus rapid si tabieturile de dimineata. Am intrat inapoi in camera si m-am pus in fata dulapului. Mi-am ales o pereche de pantaloni de piele negri, un maieu mai largut negru si o geaca de piele negra. M-am dat cu un ruj visiniu, mi-am facut cat eyes si m-am dat cu rimel. M-am incaltat cu o pereche de palatforme cu toc cui si mi-am ciufulit parul. Mi-am luat telefonul, cheile de la motor, cheile de la apartament, pistolul si mi-am pus ochelari de soare, iesind din apartament. Lipit de perete se  afla Luke care dormea. Am incuiat usa si m-am indreptat spre lift asteptand sa se deschida. Se pare ca sunetul pasilor mei l-a trezit pe frumoasa adormita, pentru ca exact cand mi-a sosit liftul si am intrat, si el a vrut sa faca aceeasi chestie, dar eu l-am impins afara din lift.

Abby: 'Nu mai am ce discuta cu tine! Si te-as ruga frumos sa stai cat mai departe de mine.' Ii spun frumos, el uitandu-se cu ochii in lacrimi la mine.

Luke: 'Abby, te rog, nu ma pune sa fac asta!' Se roaga de mine si spre fericirea mea usile liftului s-au inchis.

Am ajuns in parcare si m-am urcat pe motor. Am ajuns in fata liceului si acolo am vazut o masina de politie. Ce cauta aici?

Abby: 'Hei! Ce s-a intamplat aici?' Intreb eu un politist care se pare ca era in drum.

Politist: 'Imi pare rau domnisoara, dar nu pot sa va spun nimic!' Spune el uitandu-se urat la mine. Mi-am scos legitimatia din buzunarul de la spate si i-am arata-o.

Abby: 'Ori imi spui, ori locul de somer iti e asigurat!' Ii spun eu uitandu-ma in fata. Toti se holbau la mine.

Politist: 'Un baiat a fost gasit strangulat in sala de biologie.'

Abby: 'Vreau acces la toate filmarile! Da-ti jos baiatul si ducetil la laborator!' Tip eu la toti, ridicandu-mi ochelari pe cap. rebeca se holba la mine ca la masini straien. 'Asta inseamna sa fi cel mai bun!' Ii spun ranjind superior. Stiu ca ma comport ca o nesimtita, dar asa ma apar eu. 

In fata mea apare un munte de om de doua ori mai mare decat mine. 

Vlad: 'Sefa!' Spune el si sare doi pasi in spate cand vede ca era sa dea peste mine.

Abby: 'Spunei lui Kim ca vreau autopsia pana maine. Ai gasit ceva?'

Vlad: 'Da! Am gasit doua fire de par, dar nici o alta urma! Cine a facut asta e un geniu sau are puteri supranaturale.'

Abby: 'Trimiteti copii acasa!' Tip din nou, de data asta spre Caleb.

Caleb: 'Abby...' Dar ridic o mana si ma uit la el urat.

Abby: 'Nu ma intereseaza!' Ii spun eu punandu-mi manusile. 'Daca nu o faci tu, o fac eu!' Ii spun si ma duc in mijlocul holului. Prind de un scaun si il trag dupa mine in mijlocul elevilor. Ma urc pe scaun si vad ca toata lumea susoteste. 'Liniste!' Tip destul de tare in cat sa ma fac auzita, dar niciunul nu tace. 

Imi scot pistolul de la spatele pantalonilor si trag inspre tavan. Toti tac speriat.

Abby: 'Nu am de gand sa repet de 7  ori pentru babe surde, asa ca ori ma ascultati, ori ma lasati in pace! Avand in vedere circumstatele in care scola voastra se afla, s-a decis ca toti elevi sa aiba o saptaman de vacanta suplimentara. Intrebari?'

Elev: 'Tu nu esti eleva intra 11?'

Abby: 'Oarecum! Altcineva care nu mai are intrebari despre mine mai e? Nu, Bine! Usa se afla acolo!' Spun si cineva imi trage scunul. Sar in maini si dupa inapoi in picioare. Toti ramand socati.

Vlad: 'Sefa... cred ca am mai gasit ceva!'

Abby: 'Vin acum! Cat despre voi! Daca in urmatoarea saptaman cineva mai are de gand sa puna piciorul in acesta scola si isi pregateasca banii pentru cosciug!'

Am plecat in sala  de biologie...

***

A trecut o saptamana de cand cu cearta cu Luke si tot o saptamana de cand au gasit cadavrul. Am descoperit cine e si bine inteles a fost arestat. Sunt sigura ca am nevoie de o pauza. Un weekend undeva unde sa ma calmez.

Jess: 'Hei!'

Cass: 'Vrem sa vorbim putin cu tine!'

Em: 'Stim ca inca esti suparata pe Luke, dar chiar trebuie sa il ierti!'

Cass: 'Nu a fost vine lui....'

Abby: 'Stiu!' Spun simplu, dar ele isi continua teoria pentru inca doua secunde.

Cass: 'Stai! Stii?'

Abby: 'Da! Dar ma asteptam sa aud asta de la el, nu de la altii. E adevarat ca in primele doua zile eram foarte nervoasa, dar am vazut filmarile de pe holurile scolii.'

Em: 'Am o idee! Am vorbit deja cu baieti si sunt de acod sa mergem un weekend cu cortul.'

 Jess: 'Asta e o idee foarte buna!'

Abby: 'O sa merg si eu, dar nu vreau sa stau cu Luke!' Le spun de acum.

Cass: 'Deci de maine, doua nopti le vom petrece in padure.' Se ridica sa plece, dar se uita la Jess.

Em: 'Tu nu vii?'

Jess: 'Mai stau putin!' Cele doua au plecat eu ramanand doar eu si Jess. O liniste mormantala se lasase intre noi. 'Ce s-a intamplat de fapt?'

Abby: 'Nu stiu! Cineva mi-a urlat in fata ca sunt o idioata mai mare decat China.' Spun un zambet imflorindu-mi pe fata la gandul ca cel ce mi-a urlat asta in fata a fost Dylen.

Jess: 'Stii ca noi vom fii tot timpul alaturi de tine, da?'

Abby: 'Ma bucur! Jess, ce s-a mai intamplat?'

Jess: 'Emily si Calum sunt impreuna, Luke nu mai iese din apartament si Cass este cu Ash!'

Abby: 'Puteam sa pun pariu!'

Jess: 'Abby, esti sigura ca nu s-a intamplat nimic?'

Abby: 'Da! Nu! Nu stiu! Ma gandesc ca sora mea... nu ar fi putaut sa faca aasa ceva. Sau ma rog, nu o credeam eu in stare. Dar nu conteaza!' Am mai discutat un pic, dupa care a plecat si ea. 

Mi-am pus intr-un ghiozdanel un fes,niste pulovere un pic mai groase, tricouri, sosete, si doua perechi de pantaloni. Mi-am mai luat o perie de par, moate si periuta de dinti. Mi-am pus sacul de dormit si m-am asezat in pat. Am incercat sa adorm, dar nu am reusit. 







A different story Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum