Abby p.o.v
Dimineata ma prinde tot citind si tresar un pic speriata cand alarma telefonului meu suna ca sa ma trimita la ore. Ma ridic cu greu din pat si ma duc sa imi fac rutina de dimineata, dupa care ma postez in fata dulapului. Imi iau o pereche de skinny jeans deschisi un tricou portocaliu pe care scrie cu negru "Free" si are 2 pasari, o geaca de blugi si o pereche de bascheti portocali. Parul il prind intr-un coc dezordonat si intr-o geanta destul de mica portocalie imi pun foile imprastiate pe pat. Imi i-au o pereche de perlute pe post de cercei si un lantisor cu "Forever". Imi iau cheile de la masina si telefonul si ies ca o furtuna din apartament cand vad ca mai am doar 5 minute pana incepe prima ora.
S-o i-a naiba de scoala. Ma urc in masina si apas acelerati pana la fund. Ajung in fata scoli si opresc cu o frana brusca. Mai sunt copii in curte deci nu s-a sunat. Imi iau geanta de pe locul pasagerului si ma duc linistita la dulap. Imi iau cartile de muzica caci asta avem prima ora si cand ma intorc dau de fata cu ochi albastri de pe spalier. Pe bune? Oameni astia ma urmaresc?
Satena: 'Buna! Eu sunt Cassandra, dar toata lumea imi spune Cass sau Casse. Cum te cheama?'
Abby: 'Abby. Abby Star!'
Casse: 'Pai am auzit ca te-ai mutat de curand aici si ma gandeam ca ai avea nevoie de cineva care sa iti prezinte orasul!'
Abby: 'Defapt am mai venit de vreo doua ori in Sydney deci cam stiu ce am nevoie. Dar multumesc oricum de invitatie.' Spun incercand sa o refuz politicos.
Casse: 'Poate pauza urmatoare iti pot arata scoala?'
Abby: 'Poate pauza urmatoare!'
Cand intra doamna profesoar in clasa, imi ridic capul si in prima banca o vad pe fata aia satena care m-a amenintat ieri. Te rog nu-mi spune ca sunt cu ea in clasa!
Profa: 'Astazi aveti la dispozitie 15 minute sa va ganditi la un cantec pe care il veti canta in fata clasei''
Dupa 15 minute in care am scris pe o foaei tot ce mi-a trecut prin cap, profa a inceput sa scoat in fata pe rand elevi. A fost chiar amuzant pentru ca unu se blocasera, alti cantau melodi auzite la TV, alti se faceau mici si si se incapatanau sa se miste din banca, si asa a fost pana l-a sfarsitul orei cand in fata a aparut Satena si din spusele profei o cheama Jessica. Ea a cantat exact melodia pe care o mazgalisem eu pe foi. Fiarar ea sa fie de vraja dublu exeemplar. Mi-am dat seama din prima zi ca vecini mei au puteri. Ea probabil ca a crezut ca ma face de ras pentru ca eu nu voi avea ce canta.
Profa: 'Si ultima este Abyghaild Star!'
M-am ridicat din banca si m-am dus in fata clasei.
Abby: 'Imi permiteti sa folosesc telefonul pentru un negativ. Am salvat unul ieri si nu aveam idee ce versuri sa pun pe el, dar acum stiu exact ce vreau sa cant.'
Profa: 'Sigur!' Am dat drumul la melodie si a inceput negativul. Am asteptat cateva secunde si am inceput sa cant si sa ma misc pe ritmul melodiei.
Cast out to sea
Drifting with the tide
And no way of finding me
Now that I'm free
Nothing but blue skies
Paradise in front of meAwake from this dream
I hold my breath and just believeTired of all the troubles
They Been wasting my time
I don't wanna fight
Gonna leave it behind
Taking on faith
Now I'm ready to fly
I'm in the middle of starting over
Back to the beginning
Gonna hit rewind
Chance to do it over
To get it right this time
Life gives you pennies
Turn them into dimes
I'm in the middle of starting over
I'm in the middle of starting over
Oh [x14]Alone, in a room
Tearing down the walls
Painting over scars and bruises
Now, this is home
Fill it up with love
And make the best of something new, yeahAs hard as it seems
I hold my breath and just believeTired of all the troubles
They been wasting my time
I don't wanna fight
Gonna leave it behind
Taking on faith
Now I'm ready to fly
I'm in the middle of starting over
Back to the beginning
Gonna hit rewind
Chance to do it over
To get it right this time
Life gives you pennies
Turn them into dimes
I'm in the middle of starting overThe colors in the stars
Seem a little brighter
Tomorrow isn't far away!
Through the hardest part
I'm working towards a happy endingTired of all the troubles
They been wasting my time
I don't wanna fight
Gonna leave it behind
Taking on faith
Now I'm ready to fly
I'm in the middle of starting over
Back to the beginning
Gonna hit rewind
Chance to do it over
Get it right this time
Life gives you pennies
Turn them into dimes
I'm in the middle of starting overTired of all the troubles
They been wasting my time
I don't wanna fight
Gonna leave it behind
Taking on faith
Now I'm ready to fly
I'm in the middle of starting over
Back to the beginning
Gonna hit rewind
Chance to do it over
Get it right this time
Life gives you pennies
Turn them into dimes
I'm in the middle of starting over
I'm in the middle of starting over
Oh! [x14]Profa: 'Waw! Ai o voce minunata si se muleaza perfect pe note. Faci canto sau ceva?'
Abby: 'Nu chiar! Dar imi place foarte mult sa cant si sa dansez de cand eram mica.'
Dupa asta s-a sunat, eu strangandu-mi lucrurile si iesind din clasa fericita. Am ajuns in fata dulapului si cand l-am deschis imi venea sa urlu. Era plin de o chestie rosie si vascoasacare semana cu sangele. Langa dulapul meu se afla chinezoil de pe scara.
Chinezoi: 'Nu te duci sa ne spui directorului?' Spune el uitandu-se cu atentie la reactia mea.
Cass: 'Hei! Parca v-am spus sa nu ii faceti si ei farse! Vreau si eu o prietena normala inafara de Emily...'
Abby: 'Waw! Respira! Nu m-am suparat si nici speriat! E un pic scarbos, dar am facut farse mult mai scarboase decat doar un dulap plin de dulceata de visine.' Spun eu amuzata de reactile tuturor, dar exact atunci apare Caleb.
Caleb: 'Ce doamne iartama s-a intamplat aici? Ou ! Dulapul tau ce a patit?'
Abby: 'Mi s-a spart doar o punga de sange fals!'
Caleb: 'Dulceata de visine? Nu e genul tau, drac impielitat!'
Abby: 'Eee si tu acum! Nu e genul meu.'
Caleb: 'Da, tu ai folosi sange fals!'
Abby: 'Da, nu-i asa! Asta am zis si eu!' Toti se uitau la mine si ca la masini strain, iar dupa ce l-am trimis pe Caleb Casse a sarit pe mine.
Casse: 'Ziceam ca pauza asta iti arat scoal!' Imi spune zambituare, dar imi suna telefonul de urgenta.
Abby: 'Imi pare rau, dar eu chiar trebuie sa plec. Imi arati maine scoala! Pa!' Ii spun eu luand-o la fuga.
☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆
Poza=Cass
Imi pare atat de rau ca trebuie sa fac asta, dar va trebui sa las deoparte wattpadul pentru o perioada deoarece trebuie sa invat pentru teze si simularea din februarie. Imi pare atat de rau pentru ca nu stiu cat de curand voi mai putea posta si sper sa nu imi dat cu ceva in cap din cauza asta. Va pupici.
CITEȘTI
A different story
FanfictionAbighaild Hope Star este o fata puternica careia nu ii place sa se incurce cu jumatati de masura. Ce se intampla cand in viata ei intra cu forta un baiat blond cu niste ochi albastri care nu pot fi uitati prea usor si niste prieteni uni mai trazniti...