Capitolul 35: Cea mai tare zi de nastere!

139 10 0
                                    

Abby p.o.v

Saptamana asta a fost un a nebuna. Gasca a trebuit sa mearga la scoala, iar eu am avut multa treaba la agentie. Am ajuns destul de tarziu si nu am avut chef de nimic. Astazi este sambata si incercam sa facem ultimele pregatiri pentru seara asta. E ziua lui Calum si toti ne agitam sa terminam tot. L-am expediat pe Calum si pe Emily, spunandu-le ca nu au voie sa se apropie de plaja pana la ora 8. Noi suntem pe plaja si spre fericirea tuturor am inchiriat toata plaja doar pentru noi. Ei se chinuie sa ridice bustenii si pe mine ma amuza. Nu fac nimic, doar rad de ei. Nu sunt obisnuiti cu magia si asta e amuzant.

Ash: 'Tu nu ne ajuti?'

Abby: 'Nu prea pot! Sunteti asa amuzanti. O sa va ia trei ore sa miscati busteanu doar un centimetru.'

Mike: 'Poti tu mai repede?'

Abby: 'Defapt, chiar pot!' Spun eu zambind draceste.

Cass: 'Sa te vedem!' Spune Cass suparata. Cu ajutotul magiei, ridic cei trei busteni si ii pun in jurul unei gramezi de lemne. Mancarea si bautura o asez la locul lor, impreuna cu paturile si altele. La ora 8 fix cand apare Calum am aprins focul, toti uitandu-se socati la mine.

Abby: 'La multi ani, Calum!' Strig eu si ma uit la ceilalti. 'Inchideti gura ca intra musca!'

Jess: 'Nici nu ma chinui sa mai intreb cum faci asta!'

Abby: 'Astea sunt unele dintre cele mai usoare vraji pe care stiu sa le fac.'

Cal: 'Ce tare! Merci, Abs! Insfarsit o sa ma distrez la propria zi de nastere.' Spune fercit si sare ca un copil mic si dragut.

Luke: 'Haideti sa o facem lata!' Baietii au vrut sa cante ceva asa ca au inceput sa cante Hey Everybody.

Au cantat chiar dragut dupa parerea mea. Am inceput sa ne jucam adevar si provocare si spre fericirea mea eu am picat prima.

Abby: 'Asta e imposibil!' Spun eu nervoasa.

Mike: 'Ce alegi?'

Abby: 'Provocare!'

Mike: 'Trebuie sa dai un mini concert pentru noi! Si asta inseamna minim doua melodi!' Spune zambind.

Fac un semn din mana si pe plaja incepe sa se auda negativul. In mana mea apare si un microfon. Prima melodie e Smile.

Iar a doua Stand Out. Am si dansat si cantat, toti ramanand socati de lejeritatea si eleganta cu care ma miscam.

A fost amuzant. Dupa am mai jucat un pic si am mancat ceva. Am inceput sa jucam leapsa si pentru ca nu aveam unde ma duce aminceput sa alerg pe mare. Da ati auzit bine. Vraja asta e geniala. Am crezut ca Luke nu vine dupa mine, asa ca m-am oprit, dar am simtit o mana pe picor care ma trage in apa.

Luke: 'Cei ingeras? Ai probleme cu aripioarele?' Intreaba cu o fata nevinovata.

Abby: 'Bine de data asta ai avut noroc!' Spun eu amuzata. Aveam mainile in jurul gatului sau si el mainile in jurul taliei mele. Imi lipesc fruntea de a lui si zambesc ca o proasta. Ma saruta lung si dulce dupa care iesim din apa razand si tanandu-ne de mana. Simt ca cineva  ne urmareste si asta nu imi place.

Ne-am apropiat de foc si ne-am asezat pe o patura cu spatele lipit de bustean. Luke a adus o patura si ne-a invelit pe amndoi. Era atat de bine in bratele lui.

Am mai glumit si cantat si ras, pana a venit vremea sa taiem tortul. Un tort de ciocolata este adus in fata lui Calum, de catre Em.

Cass: 'Hai, chinezule sufla in lumanari!' Spune ea amuzata.

Abby: 'Nu uita de dorinta!' Zic eu razand si cantand vesnicul "La Multi Ani!". El sufla un lumanari si atunci aud cum ceva ma loveste in stomac. Ma uit in jos si imi dau seama ca am fost impuscata. Ma las mai moale in bratele lui Luke si il aud cum imi striga numele. Fac o vraja destul de puternica si dau si un semnal de alarma, ca agenti sa isi de seama de ce se intampla.

Luke p.o.v

Se aude o bubuitura puternica si simt cu Abby se lasa moale in bratele mele. O strig, dar buzele ei se misca de parca ar zice ceva. Simt un cutremur destul de puternic si vad cum Abby isi inchide incet ochii. O iau in brate si o urc in masina pe scaunul din dreapta. Si restul fac la fel si apas pedala de acceleratie indreptandu-ma spre spital. Ajung destul de repede si intru speriat inauntru cu ea in brate. Un timp destul de bine facut de vreo 28 de ani, face ochii mari si vine la mine.

Tip: 'Unde ai gasit-o?'

Luke: 'E iubita mea. Eram pe plaja si a fost impuscata!' Spun eu panicat. O targa ajunge langa mine si tipul ma pune sa o asez.

Tip: 'Auzisem ca Dark are un iubit, dar nu eram sigur!' Spune si pleaca de acolo. 

Ma tin dupa ei si ajung in fata unor usi, unde tipul ala nu ma lasa sa contui. Ma asez pe un scaun si imi pun capul in palme. Stiam ca incepusem sa plang, dar nu ma puteam opri. Era Abby, ingerasul meu si trebuia sa raman cu mine. Dupa vreo jumatate de ora ajung si ceilalti langa mine.

Cal: 'Frate, unde e?'

Luke: 'Cred ca in sala de operatii!'

Ash: 'O sa fie bine!'

Luke: 'De unde dracului stii asta?'

Jess: 'E o luptatoare! E Abby! Sigur va fi bine!' Spune si vad ca vrea sa contuie, dar atunci vine o doamna foarte eleganta si parca un pic intepata impreuna cu Mare D. Nu inteleg de ce mosului i se zice mare D daca pe el il cheama Simon.

D-na: 'Ce ma fac eu cu fetita asta Simon? E incapatanata si cred ca vrea sa se sinucida.' Spune suparata.

Mare D: 'Faye, linistestete! E Abby!' 

Luke: 'Buna ziua!' Spun eu tragandu-mi nasul.

Mare D: 'Hei, Copii! Ce faceti voi aici?'

Cal: 'Abby! eram cu toti pe plaja... si... si a fost impuscata!' Spune el trist. Cu toti avem aceleasi sentimente.

Mare D: 'Va fii bin! Abby e nepoata mea stiu ca se va face bine.' Spune sigur pe sine. Am mai asteptat vreo ora, pana tipul care a luato pe Abby din bratele mele vine la noi.

Tip: 'Hei Simon, Faye!' Spune salutandu-i respectuos, dar pare trist.

Mare D: 'Tu ai avut grija de ea Ben?'

Tip: 'Mda!'

Faye: 'Ea e...?'

Tip: 'Imi pare rau, dar a intrat in coma! Pentru a 4 oara. Nu stiu daca se va trezi. Are sanse de 0,1%.' Spune trist si eu ma scurg pe perete incepand sa plang. Nu mai pot. Ea trebuia sa fie aici cu mine. Am nevoie de ea.

A different story Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum