Capitolul 2: Surprize peste surprize

639 45 2
                                    

Abby p.o.v

Am fost trezita la ora 7:00. Va puteti da seama? La ora sapte. Nici gainile nu se trezesc atat de devreme, dar eu mai noi trebuie sa merg la inchisoarea aia numita liceul "North High School". M-am dat jos din pat mai morocanoasa ca niciodata si m-am dus la baie sa imi fac rutina de dimineat, dupa care ma imbrac cu o pereche de blugi skinny mai deschisi, un tricou in dungi albe cu negru pe care scrie "Mermaid", o esarfa alba si o pereche de ghete crem cu toc. Mi-am last parul blond in bucle libere pe spate si mi-am pus intr-un ghiozdan crem in care mi-am pus cateva caiete si pixuri. La 7:50 eram gata. Mi-am luat telefonul si am iesit pe usa incuind.

Am luat liftul si am ajuns in parcarea subterana. ce bine ca avem si asa ceva. De ce am coborat aici, daca mi-am lasat masina in parcarea de sus? Pentru ca aici am motorul. M-am urcat pe el punandu-mi ghiozdanul in spate si am pornit cu viteza spre scoala. Am ajuns la fara cinci si m-am dus la director pentru am lua orarul si cheia de la dulap. Am batut usor in usa doamnului director si dupa ce am auzit un intra am apasat pe clanta.

Abby: 'Hei, Caleb!' Il salut eu.

Caleb: 'Hei, Abby! Presupun ca ai venit dupa cheia de la dulap si orar. Orarul uitel aici si cheia de la dulapul 16.'

Abby: 'Merci! Mai tre sa stiu ceva?'

Caleb: 'Nu! Cum ti-ai facut intrarea?'

Abby: 'Ieri in bloc am sarit peste balustrada ca sa nu incasez o matura in cap. Se pare ca etajul meu era folosit pe post de camp de lupta, dar nu mi-am dat drumul. Asa! Iar acum am venit pe motor pentru ca mie prea lene si sa imi tin capul drept, da pai sa mai si merg!' La spusele mele Caleb a iceput sa rada. 'Ma bucur ca te amuza istorisirea mea, dar eu am plecat pentru ca am ore si ori cat de mult as vrea sa chiulesc, Faye o sa ma omoare. Deci, PA!' Nu am mai asteptat raspunsul lui ca am si iesit pe usa. M-am dus la dulap sa imi iau cartile chiar daca se sunase, dupa care am pornit spre clasa de mate.

Cand am ajuns am ciocanit usor, dupa care am auzit un intra si nu am mai asteptet.

Abby: 'Buna ziua, doamna Jonson!' Spun eu, incercand sa fiu politicoasa.

Bea: 'Buna! Copii ea e noua voastra colega. S-a transferat aici de la un liceu din Dubai. Daca vrei sa te prezinti...'

Abby: 'Ma cheama Abby Star. M-am mutat din Dubai si am 17 ani!' Spun eu scurt si la obiect.

Dupa m-am asezat in spate si profa si-a predat lectia. Pe la sfarsitul orei primesc un mesaj de la Dylen.

*Am gasit ceva despre CERCUL SECRET. Cred ca vrei sa afli. Vin la tine mai pe seara.

Dap. Ce o fi aflat? In fine! M-am incruntat la telefon, iar profa imi spusese sa ies la tabla, dar eu normal ca nu am auzit-o si i-am tastat lui Dylen inapoi.

*Ok! Te astept! Oricum eu nu stiu mai nimic, decat ce am gasit in scrisoarea mamei.

Profa: 'Domnisoara, daca nu te intereseaza ce scriu eu aici, de ce te-ai mai deranjat sa mai vi la ora mea?'

Abby: 'Ce? Ma scuzati! Problema nu este corecta! In loc de 6 e 12.' Spun eu fara sa ma uit la tabla.

Profa: 'Nu cred ca e vina problemei!' Dupa ce am iesit la tabla si i-am demostrat idioatei ca problema e gresita s-a sunat. Ce bine!

Am fost prima care a iesit din clasa, dupa care am plecat la dulap sa imi iau cartile. Dar ce sa vezi, in fata dulapului meu se afla satena cu ochi negri de ieri.

Satena: 'Buna! Tu trebuie sa fi fata cea noua, care sta in apartamentul de la ultimul etaj din blocul nostru!'

Abby: 'Da! Ai vreo ploblema cu asta?'

Satena: 'Pai vezi tu vroiam sa iti spun doar sa ai grija in cine te increzi si sa iti dau un singur advertisment. NU IMI STA IN CALE!'

Abby: 'Sa inteleg ca esti tipul de fetita rasfatata a lui tati? Si uite si de la mine un sfat nu ma calca pe nervi ca nu iese frumos! Acum scuza-ma, dar am ora!' Spun eu trecand pe langa ea si lovind-o intentionat in umar. 'Data viitoare cand ameninti pe cineva incearca sa o faci mai diplomatic si cu arme adevarate. Altfel s-ar putea sa treaca pe langa tina si sa rada de amenintarile tale de gradinita!' Spunand acestea am pornit spre clasa mea lasand-o sa fumege in spatele meu.

Am intrat in clasa exact cand s-a sunat si m-amasezat in ultima banca. Doamne da-mi rabdare ca deja simt ca nu mai pot si dabia a inceput ziua!

***

Spre marea mea bucurie tocmai am termint si ma indreptam spre dulap, dar acolo am dat peste cine credeti minunata curva de azi dimineata. Mi-am dat seama ca mi-a pregatit ceva si pentru prima data imi folosesc puterile in fata unui grup. Sper sa nu isi dea seama.

Curat, murdar, mizeria facut la vecinu se muta.

Bine inteles ca am zis in gand si nimeni nu s-a prins. Am deschis usa de la dulap si mi-am lasat cartile acolo. Cand m-am intors cu spatele baieti si 2 dintre satena aveau gurile in podea. Se pare ca ei chiar imi pregatisera ceva, dar chiar nu am chef de asa ceva acum.

Abby: 'Stiu ca sunt frumoasa si toate cele, dar va rog inchideti gura ca intra musca si nu va mai holbati.' Fac eu pe intepata.

Satena 1: 'Cum? Nu are cum! In dulapul tau erau... La-m speriat degeaba pe Caleb?'

Abby: 'Ce?'

Satena 2: 'Nu are cum... Noi ti-am pus in dulap trei cuti cu gandaci si acum au disparut.'

Abby: 'Probabil ai gresit dulapul?' Spun eu dand sa plec si ridicand din umeri, dar un tipat se auzi. Se pare ca vecina mea de dulap si-a gasit gandaci.

Dupa am plecat pe motor. Nu de alta, dar nu am chef de alte surprize. Cu tote ca am impresia ca scumpa satena o sa ma calce pe toti nervi pana la sfarsitul luni.

Cand m-am dat jos din masina, am putut rasufla usurata. Am urcat in lift, care se pare ca ma si astepta si am ajuns in fata apartamentului. Insfarsit intru si ma opresc direct in dusi. Am nevoie de un moment de relaxare pana vine Dyl sa imi arate ce a descoperit.

Dupa vreo 30 de minute ies din dusi si ma imbrac cu o pereche de pantaloni largi de trening gri si un maieu negru. Parul mi-l usuc si il prind intr-o coada de cal. Ma asez in varful patului si imi deschid leptopul. Tre sa imi omor cumva timpul si nu cred ca sa dorm ar fi o solutie.

Hei! Vroiam sa va spun ca fiind clasa a 8-a nu voi putea sa postez foarte des dearece nu imi permite timpul, deci voi posta cred ca o data pe saptamana. Va multumesc pentru intelegere si va pupici.

A different story Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum