Incepe teroarea distractiva

3K 162 1
                                    

    Hope pov.:

     Ma simteam curatata de pacate . Desi stiam ca asta nu este posibil , o simteam . Apa scurgea de pe pielea mea mizeria sufletului meu inchegat in sange inecacios . Mi-am dat capul pe spate scotand de pe buze un mic ranjet de placere . Placerea ca ma simt in siguranta . Nu am mai simtit asa ceva de mult timp . Cred ca am si uitat ce inseamna cuvantul siguranta . Un substantiv necunoscut mie , interzis in intelegerea mintii mele de mult amar de vreme . Parul saten mi se preseaza intr-un mod lin pe pielea sanilor simtindu-mi cele doua puncte rozalii al globurilor de carne cum se linistesc in obisnuinta cu apa calda . Ah , ce frumos este sa te simti bine . Frumos , un alt cuvant de neinteles ratiunii mele intunecate . Nu stiu de unde si nu stiu din ce cauza am aceste stari , dar stiu ca daca as putea , nu le-as mai da drumul . Nici macar un plan sadornic sau insangerat nu imi paste gandurile in aceste momente , dar imi place . Si imi place atat de mult sa ma simt protejata . Parca as simti o pereche de ochi in spatele meu care cu siguranta m-ar proteja . Asa ca fiori imi brazdeaza coloana , fiori placuti si plini de arome afrodiziace .

   Tresar cand parca aud clanta usii . Nu stiu daca era doar in mintea mea , pentru ca nimic nu pare schimbat cand ma intorc . Poate doar aerul , care a devenit deodata sumbru si trist . Vad doar aburii , simt doar mirosul gelului de dus . Dar nimic altceva . Asa ca ies din cabina , caci nu mai am de ce sa stau acolo odata ce emotiile de vis pe care nu le-am mai avut vreodata au disparut . Aburii inca plutesc , dar simt acum un miros strain , un miros de menta cu scortisoara si inca o tenta , o tenta atat de afrodiziaca . Nu stiu de unde vine , dar e placut . Un miros relaxant , o racorire a unui trup in flacari . Oglinda este si ea blurata precum usile dusului si asta datorita aburilor , deopotriva . Ajung in fata chiuvetei si intind mana spre reflexia mea abia vazuta , incepand sa fac mici desene pe geamul dreptunghiular al oglinzii . Nu stiu ce desenez , doar imi las degetul inca ud sa mi se miste in voie . Am nevoie sa o fac , desi stiu ca nu am mai atins un chevalet de o groaza de timp . Asa ca ma uit uimita si de parca nu as mai fi facut in viata mea un desen , spre liniile care incet , incet prind contur . Un chip , asta este sigur , apoi , doi ochi pe care ii fac cat mai subtiri cu varfurile unghiilor , nasul , si doua buze carnoase care ma fac sa imi musc carnea frageda a limbii , apoi dintii strapungandu-mi cu brutalitate buzele rozalii si umede . Parul urmeaza sa i-l desenez barbatului conturat , caci alt sex nu as fi putut gasi alege .

   Iar spre sfarsit , lingandu-mi buza inferioara si sangeranda , imi indepartez mana privindu-mi capodopera . Insa sunt incremenita , cu ochii aproape scosi din orbite si cu mici picuri rosiatici ce mi se scurg din bucata de carne ranita a gurii pe albul chiuvetei . Barbatul care nu a vrut in niciun chip sa imi linisteasca mintea , ci doar sa o controverseze , apare acum in fata mea cu aceeasi expresie rece , neutra si goala . Ochii desenati prin aburii aproape disparuti imi fixeaza pupilele pe care le simt cum mi se maresc considerabil , pana la refuz chiar . Un tremur imi brazdeaza pielea inca umeda de dupa dusul pe care tocmai l-am facut , trup ce mi-e imbracat in hainele Evei . Peticele crem ale corpului meu putin incretit din vina apei in care am stat in jur de jumatate de ora mi se zbarcesc si astfel ma simt ca o gaina jumulita . Si repede ma intind cu mainile care mi s-au racit si sterg la fel de rapid portretul ultimei persoane pe care ma asteptam sa o desenez .

   Imi prind din nou buzele intr-o stransoare dureroasa si imi desfac micul bumb rosiatic al carnii ranite si inchegate , lasand din nou ca un mic picur sa se reverse croindu-si drum pe barbie si cazand spre sfarsit in gol apoi ajungand pe chiuveta impodobita de dara rosie a vechilor stropi de sange care existau candva in trupul meu . Ma sprijin in maini de suportul marmurei albe din fata mea , dar simt incet cum frigul imi patrunde fiecare oscior . Asa ca ma imbrac in lenjeria rosie si in pijamalele negre pe care mi le-am adus si le-am asezat pe suportul de prosoape . Urmeaza sa imi atasez masca pe fata ca pe urma sa ies din incaperea inca putin inconjurata de aburul inecacios . Dar las usa deschisa la baie pentru a disparea tot acest miros imbaxit de sampon respirand totodata aerul rece al camerei . Ma indrept spre usa de la intrarea in apartament pentru a o inchide cu cheia , apoi ma asez la micul birou scotandu-mi din sacosa armele si schitele impreuna cu un creion , o guma si dosarul cu informatii pe care il am de la prima intalnire cu Damon .

Atracție Necondiționată . Răzbunare / Vol. IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum