Hope pov.:
- De ce m-ai mintit cand mi-ai spus ca esti bine ?
La dracu . Inca stateam incremenita si cu spatele la el . In primul rand , nu ma intorcaem pentru a nu-mi vedea fata . In al doilea ramd , pentru ca imi simteam picioarele atat de gelatinoase , incat aveam impresia ca voi cadea la cea mai mica miscare .
- Ce cauti aici ?
Vocea imi era mult mai tremuranda decat doream sa fie si ma injuram pentru slabiciunea de care dadeam dovada .
- Venisem sa te anunt ca nu putem pleca decat peste o saptamana , minim .
- Cum dracu ? Iti bati joc de mine ?
Ok . Stiu ca am facut atat de multe pacate incat la fiecare respiratie simt ca voi fi distrusa complet de trecutul meu sumbru , dar realizez chiar foarte bine ca nu voi putea rezista o saptamana in acelasi loc cu Damon .- Nici cu masinile nu am putea sa ne intoarcem . Iarna isi spune cuvantul . Ninsoarea a inchis toate aeroporturile iar furtuna nu se va opri prea curand . Eu te las sa pleci . Dar nu raspund daca vei avea vreun accident .
Eram nervoasa . Si obosita si epuizata , si uimita ca a avut tupeul sa intre peste mine cand faceam baie .
- Iesi din baie ! Acum !
- Nu voi face asta , Demonica .Ma enerva ca desi nu aveam masca pe fata , el tot imi folosea denumirea pe care o urasc atat de mult , dar de care totodata am nevoie de ea , exact asa cum a spus si Meshud . In schimb , imi reamintesc ca eu ii sunt straina lui asa cum el imi e strain mie .
- Ba da . O vei face . Stii prea bine ca nu ma voi intoarce .
- Nu plec pana nu imi spui de ce m-ai mintit .
- Oh , haide , de ce tii neaparat sa stii ? Nu este ca su cum te-ar fi interesat .
- Nu esti prea pudica . Nu-i asa ?
Cu o roseata pe care el cu siguranta nu a vazut-o si respir usurata pentru asta , ii raspund taios si cu o voce care imi arata starea de nervozitate .- Nu incerca sa treci la alt subiect . De ce te intereseaza ?
- Din pacate , la aceasta intrebare nu iti pot raspunde . Iti las masca aici . Te astept in camera .Cu acestea spuse , aud usa deschizandu-se apoi inchizandu-se , eu putand sa respir cat de cat usurata . Sapunindu-ma rapid , apoi clatindu-ma , ies din cabina de dus schimbandu-ma si luandu-mi masca pe fata . La naiba cu cretinul asta nenorocit . Nu imi ajunge ca ma enerveaza la culme . Acum incearca sa imi mai si comande mie . Ce nenorocit , cretin , imbecil , idi ...
Dar gandurile imi stau in gat cand intru in camera si il gasesc intins pe pat imbracat doar intr-o pereche de pantaloni de pijama ce ii atarna periculos de mult in zona V , facandu-ma sa scot un suspin pe care el l-a auzit , dandu-mi seama de aceasta datorita zambetului sau infumurat .- Ce cauti in camera mea ?
- Ti-am spus ca te voi astepta aici .
- Ma refer la faptul ca nu inteleg ce treaba ai cu mine . Era chiar atat de important ceea ce ai vrut sa-mi spui incat sa intri peste mine in baie ?
- O priveliste de 10 mii de dolari , deopotriva .
- Doar , taci si...
- Dezbraca-te !
- Poftim ?
- Nu ti le-am vazut , dar stiu ca ai rani . Dezbraca-te , vreau sa vad cat de grave sunt . Iar dupa cantitatea de sange care se scurgea de pe tine si dupa micile suspine pe care le scoteai , pot spune ca erau dureroase .Ochii ii erau inca inchisi , prin urmare nu imi putea vedea zgarietura de pe obrazul stang . Momentan .
- Nu voi face asta . Am avut rani si mai grave si tot am trecut peste .
- Nu stii sa minti deloc . Nu cred ca ai avut pe cineva mai greu de ucis decat pe Meshud .
- Nu e adevarat .
CITEȘTI
Atracție Necondiționată . Răzbunare / Vol. II
AcciónDar dacă a fost mereu invers? Dacă femeia este negrul din sufletul bărbatului și bărbatul este albul din sufletul femeii? Dacă era diferit de cum scria în cărți? Iubirile copilăriei s-au dus. „Nu am avut timp să îi spun cât de mult am ținut la el, n...