Cine vrea dedicație?
Cred că ar trebui să ascultați melodia de la media. Nu vă îngrijorați, cei care nu sunteți fani operă. E o melodie lucrată. Cred că vă va plăcea. Am scris tot capitolul pe melodia asta.
Trei...
Oamenii șiroiau ca albinele în jurul ei. Auzea tot, dar nu simțea decât durerea. Nu vedea, nu vorbea, nu mișca. Mâna stângă încă o avea strâns încordată în jurul cuțitului care se înfigea parcă și mai tare în pântecele ei. Iar faptul că avea pumnul strâns în jurul cuțitului, era tocmai asigurarea că era puternică în continuare. Însă puterile o lăsau. Simțea cum sângele începe să-i amorțească în corp.
Doi...
Îl auzea pe Damon cum țipa la ea. Urla. Își dădea și singură seama. Însă singurele sunete pe care le auzea erau doar niște șoapte care se estompau cu cât secundele treceau. Știa că sunaseră și la ambulanță. Chemaseră o întreagă brigadă polițistă și poliția locală care venise mai-nainte își făcea cruci privind la cadavrele întinse pe jos. Un adevărat măcel. Nu știa nimic despre familia ei. Ei rezistaseră?
Unu...
- Dacă sunt... însărcinată, atunci eu. Eu nu voi crește copilul ăsta știind că nu mă va avea decât pe mine, Damon. Dacă voi păstra copilul, va fi pentru că va avea ambii părinți.
...
- Și ca să ajung la sfârșit, ăsta e principalul motiv pentru care vă ajut. Nu faceți nimic unul pentru celălalt din frică, ci din respect, încredere și iubire.
...
- Nu îți cer să fi logodnica mea, ci doar să fi a mea. Hope a mea, Demonica mea, iubita mea, prietena mea, femeia care îmi va purta copiii și persoana pentru care aș face totul. Poate că mă grăbesc, poate că nu. Dar cred că am învățat amândoi că nu ne putem juca cu timpul. Așa că acesta este singurul lucru pe care ți-l cer, în schimbul iubirii mele. Să fi a mea pentru eternitate.
Puterile o lăsau. Știa asta de cum realizase că amintirile se înhăitau asupra ei. Se gândea la Josh. Îi promisese că-l va răzbuna atunci când era pe moarte. Și ține minte că el negase. Iar acea negație o urmărise mult prea mult timp. Ea voia răzbunarea aceea. Avusese dreptate Damon, în noaptea în care urmau să meargă la motel, când au stat lângă stadion. Nu pentru Josh fusese răzbunarea. Ci pentru partea egoistă din ea. Dacă nu i-ar fi fost frică lui Ivan să împuște băiatul, ea ar fi trăit acum extrem de bine, alături de Josh, să râdă cu el.
Dar l-ar fi cunoscut pe Damon? Nu. Ar fi trăit cele mai minunate experiențe alături de el? Nu.
Nu a crezut niciodată în coincidențe. Ci în destin. Nu știa dacă se abătuse sau nu de la destinul ei, dar era mai mult ca sigură că destinul ei fusese acela de a-l întâlni pe Damon, prin orice mijloace.
Iar în timp ce Hope se gândea la cum ar fi fost dacă s-ar fi întâmplat sau nu anumite lucruri, Damon urla descumpănit la ajutoare. Nu dormise nopți la rândul, căutând alături de Sato un plan de a o găsi. Apoi s-a gândit să se pună în locul lui Park. Ar fi dus-o acolo unde a început dorința de răzbunare. Prin urmare, și-a călcat pe orgoliu și a căutat-o pe Alice, care ar fi putut să-l ducă la unchiul ei, care era polițist.
Când a găsit-o, a aflat că și el dispăruse. Park răpise toată familia White și pe Carlson. Au intrat prin efracție în baza de date a poliței și au aflat locul în care a fost ucis un tânăr cu doi ani în urmă. Apoi au mers la poliție, cu riscul ca Damon să fie prins.
CITEȘTI
Atracție Necondiționată . Răzbunare / Vol. II
AcciónDar dacă a fost mereu invers? Dacă femeia este negrul din sufletul bărbatului și bărbatul este albul din sufletul femeii? Dacă era diferit de cum scria în cărți? Iubirile copilăriei s-au dus. „Nu am avut timp să îi spun cât de mult am ținut la el, n...