Amenintare pentru Demonica

2.6K 166 18
                                    


   Damon pov.:

     Ies din masina aranjandu-mi costumul cat mai bine . Odata ce am ajuns pe pista , Demonica a mers in garajul lui The Boss luandu-si masina si nu s-a mai intors . Iar eu , bineinteles , m-am enervat . M-am enervat pentru ca e lasa si nu accepta nimic din ceea ce nu ii convine .

   Dar acum las asta la o parte . Pentru ca am de gand sa ma distrez . Louis , un nou partener cu care am semnat un contract legat de lanturile hoteliere pe care le detin , m-a invitat la o petrecere de Ajun . Marea multumire este ca nu multa lume ma cunoaste . Cel putin nu cei normali . Nu ar da bine la ochi daca nu as avea vreun job de unde sa imi castig existenta .

   Cu pasi apasati intru in local cautandu-l cu privirea pe noul meu asociat . Dar se pare ca el ma gaseste mai repede , caci ma intampina cu un zambet . Din pacate pentru el , nu persoana sa este cea care imi atrage atentia . Ci un trup pe care nu stiu de unde , dar il cunosc . Intoarsa cu capul in directia opusa , femeia imbracata in rochie neagra si cu picioare kilometrice ma intriga intr-un hal fara de hal .

   Nu am cum sa aud ceea ce le spune Louis persoanelor prezente in acest cerc . Caci mie atentia imi este inca captata de ea . De necunoscuta . Apoi capul i se intoarce cu o lentoare senzuala spre mine , zambetul pierindu-i cand aude ...

   - ... Damon Black .

  Acum pot sa o studiez mai bine . Si recunosc cu cea mai mare placere ca ar fi o aventura pe cinste . Chiar de trei nopti . Nu numai de una sau doua . Dar ma imcrunt cand privirea ii devine impenetrabila , si pot sa jur ca am mai vazut-o undeva .

   Cu un ranjet ce imi curbeaza buzele imi aduc aminte cateva fractiuni ale acestui trup . Intr-unul din locurile saracacioase ale orasului , cand ploua , femeia a intrat uda leoarca si s-a asezat la cea mai departata masa . Neobservabila de nimeni . De nimeni inafara de mine . Apoi a plecat , si am ramas cu senzatia de gol pana in momentul in care am intalnit-o pe Dmonica , si am uitat de misterioasa femeie pe care eram sigur ca nu o voi mai revedea . Pana acum .

   - Ei sunt prietenii nostrii , Anelise si Chase White , si copiii lor , Aaron si Hope . Nepotii nostri . Ai facut deja cunostiinta cu sotia si fiicele mele .

   Vocea lui Louis ma scoate din reverie si incerc cat pot de mult sa nu las uimirea sa isi puna amprenta pe chipul meu . Hope . Un cuvant care desi o avantajeaza ca si chip , nu prea pot sa ii leg sensul denumirii de personalitatea atat de dura si misterioasa pe care si-o creeaza .

   Dau mana cu fiecare in parte , ajungand la sfarsit in dreptul femeii care inghite in sec la intalnirea ochiilor nostri . Am mai vazut undeva coniacul asta inecacios . Dar unde ?

   Hope pov.:

  Cu mana tremuranda o apuc pe a sa , gasindu-mi puterea sa o scutur usor . Atat de usor , incat nu cred ca a observat . Palmele imi erau transpirate iar la atingerea mainii sale , pielea mi s-a facut de gaina . Ce dracu cauta el langa familia mea ? Ce dracu cauta el aici , in localul asta ? Atat de aproape de mine , de ei ...

   - Damon Black . Imi pare bine sa va cunosc , domnisoara , Hope .

   Numele meu , cum suna de pe buzele sale . Nu mai este Demonica , ci Hope . Doar Hope . Si am tendinta de a-l ruga sa il mai pronunte , din nou si din nou si din nou ... Dar asta nu ar fi corect din partea mea . Absolut de loc . Ar fi un acces de slabiciune . Prin urmare , cu o expresie rece si goala , decid sa il salut cum se cuvine . Fara masca , noi doi , in lumea pe care o iubesc cu adevarat .

    - De asemenea , domnule Black .
    - Doar Damon pentru tine , daca imi permiti .
    - Bineinteles . Atunci doar Hope , pentru tine , Damon .

Atracție Necondiționată . Răzbunare / Vol. IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum