SIR 55

2.3K 104 46
                                    

^^Pek büyük değil ama bir sır işte.Ben herzaman dışlanan oldum. Geçen sene bizim sınıfta bir grupla takılıyordum. Onlarla güya çok samimiydik bir gün serbest derste u grup üyelerinin tümünü bir sır için topladılar bir köşeye ben geldiğimde gider misin? Diye söylediler en yakın arkadaşım dahi onların sırrına davet edilmişti o günden bu yana dışlanır oldum. Ne zaman sırlarını paylaşsalar git ne zaman birbiriyle küsseler gel. Hala daha acısı içimde. Karşıdan bakılınca üzülüncek bir yan yok değil mi? Ama gerçekten hissederseniz oluyor işte. Ben herkese gülümseyen biriyim. Ama içimde bolkanlar patlıyor. Bu sene başka bir şehre taşındık. Yeni okul yeni arkadaşlar. Ha bide ben kimseye aşık olamam öyle yapayalnızım aile diyeceksiniz şimdi bana. Annem hariç herkezin sırtı bana dönük. Babam ise annemle kavga edince anca benim yanıma gelir. Ablalarım bile banansahip çıkmıyorlar adeta kin besliyorlar. İyi oldığunuz nadiren rastlanır abartmıyorum. Bu sene yeni okulumda arkadaşlar edindim sonra okulumdan en sevdiğim iki arkadaşım beni sattı. Artık öğle teneffüsünde teneffüslerde yüzüme bile bakmıyorlar. Anlıcağınız hep satıldım. Hep intihar etmeyi düşündüm hep ağladım. Sizce ne yapmalıyım?

Uzun olduğu için herkesten özür diliyorum ama içimi dökmem gerekti (rahatsız oluyorsanız herkesten özür diliyorum.


SIRLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin