Üç sene önce babam annemi aldattı. Ben bunu ilk annemden öğrendim. Bana babamın iş yerinden bir kadından hoşlandığını söyledi. O kadını ben de tanıyordum. Evliydi çocuğu da vardı. Annemle babam hiç boşanmadılar. Her gün kavga ettiler. Babam anneme yüzlerce kez onu kandırdığını ve onu hiç sevmediğini söyledi ama annem babamı bırakmadı. O günden sonra ikisi de çok değişti. Ya da belki değişmediler ama ben onların gerçek yüzlerini gördüm. Benim ailem biraz katıdır hiçbir şeye izin vermezler. Onlar yüzünden çocukluğumu yaşayamadım. Hayatımda hiç sinemaya gitmedim. Bisiklete binmedim. 13 yaşıma kadar okula yolda elimi tutarak benimle geldiler. Ben konservatuarda okuduğum için klasik müzik dışında herhangi bir müziği dinlememe izin vermiyorlar. Bunun gibi daha bir sürü şey var. Annem bir gün günlüğümü okumuş. Hoşlandığım çocuğu, okuldan sonra o izin vermemesine rağmen dışarı çıkıp takıldığımı, metal müzik dinlediğimi her şeyi öğrendi. Bana çok kızdı. Bunu yaptığı için ben de ona çok kızdım ve intikam için annemin günlüğünü bulup okudum. Aslında olaylar annemin bana anlattığından daha kötüymüş. Annem bana babamın o kadından sadece hoşlandığını söylemişti ama babam o kadınla yatmış. Annem bir keresinde şehir dışına gitmişti. Ben de evde internetten gezinirken çok canım sıkılmıştı ve web geçmişine bakayım demiştim. Keşke bakmasaymışım. Geçmiş pornolarla doluydu. Hepsini babam izlemiş. Bunu anneme anlatıp anlatmamak konusunda çok düşündüm ama sonra vazgeçtim. Hatırladığım en büyük kavgalarına annem babama evden çıkıp gitmesini söyleyip onu itmişti. Babam da karşılık vermişti. Tabi babam daha güçlü olduğundan annem yere düşmüştü. Sonra babam annemi saçından tutup kaldırmaya çalışmıştı. Ortalık biraz sakinleştiğinde babam bana 'haydi kızım gidiyoruz' diye bağırmıştı. Annem de 'o senin kızın değil ben onu başkasından peydahladım' diye bağırmıştı. Annemin bu söylediğinin doğru olup olmadığını hala bilmiyorum. O olaydan sonra annem birkaç kere kendi isteğiyle akıl hastanesine yattı. O günden beri benimle hiç ilgilenmiyor. Eve nadiren yemek yapıyor. Bense ondan ve babamdan nefret ediyorum. Beni anlayan tek kişi abimdi ve o da okumak için Almanya'ya gitti. Bu olaylar çok uzun zaman önce oldu ama ben hala etkisinden çıkamadım lütfen bana yardım edin. Biraz uzun oldu buraya kadar okuduysanız teşekkür ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIRLAR
Non-Fictionİsteyenlerin sırlarını paylaşıyoruz. Siz de bir sırrınızı paylaşmamı istiyorsanız bana mesaj atın. Herkes emin olsun bütün sırlarınız bende güvende. Güvenmeyenler de fake hesap açıp bana gönderebilir. Kimin olduğunu bilmediğiniz sırlar çok heyeca...