Sırlar adlı kitabınız için yazıyorum. Bir sır değil fakat tavsiyeye ihtiyacım var. Ben benimle aynı okulda okuyan bir çocuktan hoşlanıyorum. Okula geçen sene geldim ve çocuğu geçen seneden beri tanıyorum. Fakat geçen sene ona bu tür duygular beslemiyordum. Şuan onunla salı günleri iki saat aynı derse giriyoruz. Ona olan hislerim yaklaşık 5 ay önce okul kursunda başladı. Ben harçlığımı evde unutmuş ve tanıdıklarımdan yiyecek bir şeyler almak için vermek istedikleri kadar borç istemiştim. Fakat yiyecek bir şeyler almama yetmesi için 1 lira daha çıkması gerekti. Aksi gibi o son bir lira kimseden çıkmamıştı. Ben de bir sınıfta onu görünce içeri girdim ve bana borç verip veremeyeceğini sordum. Sadece yol parasının kaldığını söyleyince tamam deyip gidecekken beni durdurdu ve bana yol parasını verdi. Açıkçası bu zamanlarda böyle insanlara pek az rastlandığı için hoşuma gitmişti. Teşekkür edip oradan ayrılmıştım. O gün o çocuk sanki aklımı istila etmişti. Size belki saçma gelebilir fakat bu benim için anlamlı bir davranıştı. Çocuğu biraz araştırınca onunla aramda olan benzerlikler ve ortaklıklar beni ona çekti. İyi hoş güzel fakat bizim daha öncesinde muhabbetimiz olmadığı ve güzel bir kız olmadığım için ona hislerimi açıklayabilecek kelimeleri ve cesareti kendimde bulamadım. Aslında bazı arkadaşlarım ilk önce salı günleri ona arada selam vermemi bazen havadan sudan muhabbet etmemi falan önerdiler. Eğer bunu yapabilecek özgüvenim olsaydı mutlaka yapardım. Kendime güvenim çok az ve beni terslemesinden, garipsemesinden korkuyorum. Siz söyleyin. İçimden onu söküp atmak istemiyorum. Nasıl davranmalıyım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIRLAR
Non-Fictionİsteyenlerin sırlarını paylaşıyoruz. Siz de bir sırrınızı paylaşmamı istiyorsanız bana mesaj atın. Herkes emin olsun bütün sırlarınız bende güvende. Güvenmeyenler de fake hesap açıp bana gönderebilir. Kimin olduğunu bilmediğiniz sırlar çok heyeca...