SIR 312

852 35 9
                                    

Genel olarak bütün sırları okuyan bi okuyucuyum bazılarına fazla takılıyorum bazıları çok basit geliyor çünkü gerçketen hayatta büyük sorunlar ve bazı sırlar bunun yanında hafif kalıyor. Bende bir sırrımı vermek istiyorum size göre basit mi değil mi bilemem ama hayatım değişti. Bir tane ikizim var ben kızım o erkek geçen sene (16 yaşımdayken )babam her zamanki gibi bize şiddet uyguluyordu. Dayanılamaz bir şey değildi benim için zaten alışmıştım çocukluğumdan beri dışarda ne kadar deli dolu olsam da evde pısırık biriyim. Ama ikizim her zaman asi biri olmuştur. Geçen sene yapmamama rağmen babam beni bir erkekle samimi gördüğünü söyleyip beni dövdü ama bu seferki diğerlerinden daha kötüydü ve artık kendime yediremiyordum. Sonuçta genç bi kızım neredeyse bayılacaktım ! Sonra ikizim artık dayanamadığını söyleyip babama saldırdı bir kaç tane yumrukla baba demeye çekindiğim hayvanı yere serdi. Sonra yerden beni kaldırdı ve şöyle dedi "Her şeyim , sana ve bana bunu yaşayan herkese cezasını vericem. " bilincimi kaybetmek üzere olmama rağmen bu sözü asla unutamıyorum. Daha sonra o cehennemden çıktık ve ikizimle bir ev tuttuk bir de ev arkadaşımız var onu da abi gibi görüyorum. Şu anda hayatımda biraz yoklukta olsa o işkenceleri çekmiyorum ama sanki tek varlığım intikam planları yapıyor gibi geliyordu. Ben de yakın arkadaşı alperle konuştum Alper bana sen bulaşma dedi. Pis işlere bulaşmasından korkuyorum gerçekten çaresizim o da çaresiz lütfen bana akıl verecek biri yorum yapsın konuşmak istiyorum. Yalnızlıktan delirmek üzereyim arkadaşlarım var ama onlara bunları anlatmak istemiyorum geçmişimizi alper dışında kimse bilmiyor. Şimdiden teşekkürler.



SIRLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin