Selam,Bende bir sır vermek istiyorum..aslında sır sayılırmı bilmiyorum ama birine anlatmam gerekiyormuş gibi hissediyorum. .Benim şimdiye kadar hiç sevgilim olmadı. Geçici olarak birilerinden hoşlandım tabiiki kim hoşlanmamıştır ki?Neyse , ancak artık içimde bir tür sevgi açlığı hissetmeye başladım. Ergenliktir boşver filan diyorum ama içten içe bir sevgi açlığı çekiyorum. Arkadaşlarım var ve hepsini gerçekten ayrı ayrı çok seviyorum ailem i pek sevmiyorum gerçi ama onlara da saygı duyuyorum yani aslında hayatım gayet iyi ama bu sevgi açlığı gitmek bilmiyor. Birinin beni sevmesini istiyorum yani aslında şuan hoşlandığım biri olmasada biri benden hoşlansın istiyorum. Bunun yüzünden her tanıştığım erkeğe 'Sevgili olabilir mi?' Gözüyle bakmaya başladım ve bu yorucu. Eskiden Erkeklerlede gayet iyi anlaşırdım ve hala birsürü erkek kankam var ama artık onlardan bile şüphelenmeye başladım inanabiliyormusunuz? Sırf bunun yüzünden kendimden tiksindim. Kilolarım fazla sivilcelerim çok ve iğrenç gelmeye başladı. Bazen beni kim sever ki zaten ? Diyerek Ağlıyorum ve bundan utanıyorum dünyada insanlar bir çok kötü şey yaşarken benim ağlama sebebime bak . Bıktım artık bundan. Beni seven biri olsa bu geçicek gibi hissediyorum saçma sapan hayaller kuruyorum. ..Cidden çok komik ve Ergence bir sorun dimi? Önceden sevgilim olmamasını takmazdım arkadaşlarım hep o sevgili olayı yüzünden üzülüyordu. Birgün bu sevgi açlığı yüzünden biriyle tanışıp yanlış birşey yapmaktan korkuyorum ne yapacağımı bilmiyorum. ..onca önemli sıkıntının içinde saçma sapan bir dert ama benimde sırrım bu işte. Ne yapacağımı bilmiyorum bildiğim tek şey artık yoruldum. yardım edin lütfen tavsiyeye ihtiyacım var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIRLAR
Non-Fictionİsteyenlerin sırlarını paylaşıyoruz. Siz de bir sırrınızı paylaşmamı istiyorsanız bana mesaj atın. Herkes emin olsun bütün sırlarınız bende güvende. Güvenmeyenler de fake hesap açıp bana gönderebilir. Kimin olduğunu bilmediğiniz sırlar çok heyeca...