SIR 352

575 19 65
                                    

1)Merhaba arkadaslar size icimi dokmek istiyorum cidden cok bunladim size butun hikayemi kisa bir sekilde anlaticagim, simdi ben eskiden 2.siniftan 6.sinifin ilk dönemine kadar bi cocugu sevdim ama cidden cok sevdim be daha sonra ben 6.sinifin 2. Doneminde en yakin arkadasim tarafindan bi cocuga asik oldum yani en yakin arkadasim hep o cocuktan bahsetti felan neyse bizde bu cocukla baya yakindik ben bu cocuga onu sevdigimi soyledim kimseye soyleme dedim ben buna dedigim an en yakin arkadasina ss atmis felan neyse ben bisey demedim buna ama beni sevmiyomus her neyse 1sene olucak onu seveli suan 7.siniftayim fakat bi sorun var butun sinif benden nefret ediyo bi tane kiz yüzünden o kizla yakin arkadasimla cok yakin diye kavga etmistim bizim aramizi bozuyo diye sonra bu kiz bana düşman kesildi ve ne şanssızim ki sevdigim cocukta o kizi seviyo her neyse butun sinif taraf secti biz 6 kisiyken digerleri bana karsiydi ve onlarin icinde sevdigim cocukta vardi sonra bunlar evimin onunde beni durdular felan annem gordu bunu okula gitti o kiza bagirdi felan sonra bana süt , veya sut reklamlari isminde seslendiler sevdigim cocukta facebookta sutas reklami felan paylasmis (benim olmadigim grupta) bide bu kiz bana inat o cocuga cok yakinlasti o sevdigim cocukta onu sevdigini felan sandi hatta kiz cocugun ustune bile düştü . Ben buna seni sevmiyorum diyince beni engelledi faceden neyse benim eski facem kapandi yeni açtım işte ordan da hem o kizi hemde sevdigim cocugu engelledim. Ve artik sevmiyorum ama ruyalarimda goruyorum felan zaten ayni siniftayiz.2) en yakin arkadasim dedigim kiz benim sevdigim 2 cocuklada cikti zaten 2 kisiyi sevdim sonra bu bana cok yalan konusuyo . Mesela bana kardesinin fotografini atti neyse bana ilk sana attim dedi bende sevindim ozel hisettim ama sonra karne gunu okula gidince benden once 1 kisiye benden sonra da butun sinifa atmis ama bana sadece sana attim dedi . Facebookta benim olmadigim grupta benim hakkimda olan konusmalari daha da kotu hale sokup bana soyluyo moralimi bozmak icin. Biz bir yere giderken beni bastan asagi suzuyo ben ne yaparsam onu yapiyo benim kavgali oldugum kiz taraf sec diyince TARAFSIZIM diyo ya bide bana buni soyluyo eger o benim yakin arkadasimsa benim tarafimda olmali. Benden habersiz diger kizlarla gezmeye gidiyo . Annem butun her seyi biliyo ve onunla arkadas olmami istemiyo bana her zaman "siz en yakin arkadas degilsiniz" diyo ne yapmaliyim bilmiyorum ama artik cidden cok bunladim yardim ederseniz sevinirim iyi günler...Unuttum son bisey daha var bu sevdigim cocugu ben daha sevmeden yakin arkadasim ona hep onu sevdigimi felan söylemiş bana da onun beni sevdigini soyluyodu bana bunu gecen gun anlatti. Tekrardan iyi gunler fikirlerinizi bekliyorum.

SIRLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin