SIR 269

720 20 11
                                    

^^Öncelikle merhaba, bende sizlere bir sırrımı söyleyeceğim. Bu yıl yeni bir şehre taşındım okulum, hayatım her şeyim değişti okul açıldıktan çok değil bir ay kadar sonra iki yıldır düzenli olarak kullandığım şu connected2.me adlı sitede şehrin adını arattım ve içlerinden bir hesaba mesaj attım. Tamamen öylesineydi. Sonra konuştuğum bu çocuğun bizim okulda olduğunu öğrendim. Bir hafta kadar kimliğim gizli bir şekilde onla konuştum. Çok iyi anlaşmıştık,konuşmamdan etkilenmişti. Ama pek okulda görülmeyen bir tipti çünkü ben daha önce hiç onunla karşılaşmamıştım. Sonunda c2 linkimi ona attım hesabıma baktıktan sonra numaramı istedi. Whatsapptan konuşmaya başladık. Bir ara okulda buluşmayı teklif ettim, hazırlandım kantinde onu bekledim öncesinde mesaj atmıştım. Ama mesajımı görmediği için gelemediğini söyledi. Aslında teneffüs belirtmiştim ama bir yandan da Andaç işleri olduğundan bahsetti bende okulda görüşme konusunu kapattım. (Çocuk 12 ben 11. Sınıfım) Her karşılaştığımızda bana gülümsüyor hatta bir keresinde arkadaşlarının yanında el bile salladı ama yüz yüze konuşmuyoruz. Mesajlaşarak da öyle çok sık değil gün içinde az az konuşabiliyoruz. Yani şu çevrimiçi yazmıyor berbat durumu. Asıl olay şu ki çocuk benden kısa ve daha zayıf. Arkadaşlarıma tam bir şeyden bahsetmedim çünkü ima bile etsem dalga geçiyorlar. Ki ben çocuğa aşığım resmen. Her seferinde kötü ithamlarda bulunuyorlar. Aslına bakarsanız ben hiç önemsemiyorum boy,kilo vs. Ama aramızda bir şey geçse dalga konusu oluruz. Şimdi ben ne yapmalıyım? Kimseye de söyleyemiyorum arkadaş kalıbına zar zor sokabildiğim insanlar bile böyle değerlendiriyorken? Çocuğa karşı da kendimi fazla kasıyorum gülümseyemiyorum bile. Arkadaşlar lütfen yorum yapın. Hem aşk dediğimiz şey hastalıkları,engelleri yenip insanları hayata tutundurabilecek güçteyken,insanların böyle saçma komplekslere takılmaları doğru mu? Siz ne düşünür,ne yapardınız?


SIRLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin