Şimdi 8.sınıfa falan gidiyodum bi kız vardı en yakın arkadaşım dediklerimden ama cidden çok yakındık sonra o bana bi çocuktan hoşlandığını söyledi bende birinden hoşlanıyordum o bana kimden hoşlandığını söyledi aynı kişiydi bende o çocuktan hoşlanıyorum diyemedim sonra o kızla o çocuğu takip ettik falan yanında bi arkadaşı vardı o cocugunda. Bu kız arkadaşım bana sürekli işte sende onun arkadaşıyla sevgili olursun çift çift takiliriz diyodu. O çocuktan hoslanmama rağmen ondan hoslaniyomus gibi davrandım. Sonra o arkadaşımın sevdiği çocuğun arkadaşıyla sürekli mesajlasiyoduk bende bunları o kıza anlatiyodum sonra bi gün ben o kızla Küstüm kavga falan ettik diğer günlerde o çocuk bana daha yakın davranmaya ve sürekli yanımda dolaşmaya başladı artık bende ondan hoslanmaya başlamıştım sonraa sonra bigun okula gittiğimde yanında bi kız gördüm el elerdi ve çocuk sırıtarak bana bakıyordu sonra ben o çocuğun sevgilisinden tehdit mesajları almaya başladım işte onun yanında gormiycem seni rüyanda bile goremessin falan diyodu rüya kısmını anlamamıştım ama uğraşmamak için engelledim sonraki günlerde birinden duydum bu en YAKINIM dediğim kız gidip herşeyi o çocuğa anlatmış bide işte o seni rüyasında görmüş öpüşüyomuşsunuz gibi şeyler demiş. Ve ben o okulda kimsenin yüzüne bi daha bakamadim o kadar çok kişi bana o çocuktan bahsediyoduki en çokta öpüşme yalanindan utanmistim. Neyse ben bana bunları yapan kızla hala görüşüyorum mesela az önce aradım konuştuk hafta sonu sinemaya gitcez ama ben güçsüz bi insanım eğer güçlü biri olsaydım hala o kızla konusmaya devam etmezdim ama eğer biri size böyle bir şey yapıyorsa onunla bir daha asla konuşmayın güvenmeyin ona. Dediğim gibi ben güçsüz bi insanım ve öyle davranmaya devam ediyorum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIRLAR
Non-Fictionİsteyenlerin sırlarını paylaşıyoruz. Siz de bir sırrınızı paylaşmamı istiyorsanız bana mesaj atın. Herkes emin olsun bütün sırlarınız bende güvende. Güvenmeyenler de fake hesap açıp bana gönderebilir. Kimin olduğunu bilmediğiniz sırlar çok heyeca...