SIR 374

756 34 26
                                    

Ortlama 1 sene önce kız kardeşim oldu annem kız kardeşimi doğurduktan sonra hastaneye yattı 2 ay sonra çıktı bu olaydan ortalama 4 sonra annem beyin kanaması geçirdi normale göre çok hızlı iyileştiğini söylüyolar ama ben annemin gözümün önünde bayılıp nefes almakta zorluk çektiğini (sara krizine benzer bi şekilde) kriz geçirdiğini gördüm bu olaydan sonra ailemdeki ben hariç herkez psikolağa gitti annem benim aile içindeki en normal kişi olduğumu söyledi Ama ben hani şu içinde fırtınalar kopsada gülen tiplerdenimBir süre sonra bunları unutmak için korku hikayelerine başvurdum creepy pasta tarzı işe yarıyodu ve hoşumada gidiyodu daha sonra deep webe kafayı taktım daha sonra youtubeden bi seri katilin kurbanını öldürmeden birkaç saniye öncesini izledim bunu izlerken salak salak sırıttım tabi bunun yanlış olduğunu biliuodum ama holuma gitti Ben creepy pasta okurken e illaki arada sırada paranormal şeylere rastladım ben kandan cesetten ürküp rahatsız olmasam da bu paranormal şeylerden çok korkarım neyse en sonunda geceleri uyuyamaz oldum sürekli biri beni izliyor gibi hissediyorumKarnım, ayağim ve ya herangi bi yerim ağrıdığında ağrıyan yeri bıçaklayınca acı geçcek gibi geliyor ama tabi bunu henüz denemedimArkadaşlarımı arada sırada öldüresim geliyor camdan bakan bi sınıf arkadaşımı gördüğümde itesim geliyorVe psikolajik tedavi görmem gerektiğini biliyorum ama kardeşim doğduğundan beri benimle daha az ilgileniyolar (doğal olarak) ve onlara bu olanlardan bahsedince sanki ilgi çekmeye çalışıyormuşum gibi anlicaklar gibi geliyor ve bu yüzdende hiç bahsetmedim onlara bazen öldürmenin ya da ölmenin nasıl olduğunu merak ediyorum ve duygusal aacılarımı fiziksel acılarla dindirmeye çallışıyorum bazen kıskançlık kat sayım artıyo ve benimle ilgilensinler diye maddr kullanmak istiyorumNapmam gerektiğini bilmiyorum yardım edermisin?

SIRLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin