SIR 139

893 38 10
                                    

^^Öncelikle merhaba. Bu kitap gerçekten harika. Sırlara yapılan yorumlara bakıp kendime yol buluyorum.

Ama benim kendimce sorunlarım var ve sır sayilmaz ama bunları kimseye anlatmadım ve içimi dökmek ve sizden tavsiye almak istiyorum. Ben utangaç bir insanım. Yakın arkadaşlarım dışında, insanlarla iletişim kurarken çok zorlanıyorum. Kalabalık ortamlarda elim ayağıma dolaşıyor ve kasılıyorum. Bu yüzden herkesten uzak duruyorum. Yalnız oluyorum. Kendi sınıfım dışında kimseyi tanımıyorum. Gerçekten moralim çok bozuk, hiç mutlu olamıyorum. Kendime güvenim hiç yok. Ve ruh gibi dolaşıyorum. Annem ve babam ayrı ve ben annesiz büyüdüm sanırım bu yüzden sorunlar yaşıyorum ve kendime zarar veriyorum;bunu sadece yakın arkadaşım biliyor. Geçen sene dershanede bir çocuğa aşıktım. Ona açıldım ve beni reddeti. Onu unuttum derken aynı okulu kazanmışız ve şuan sınıflarımız yan yana. Onunla aynı ortamda bulunmak istemiyorum çünkü kendimden utanıyorum. Onun bir sevgilisi var. Şuan onu sevmiyorum. Ama onu her gördüğümde elim ayağım titriyor. Lanet olsun ki bugüne kadar kime aşık olduysam hiç biri karşılıklı olmadı. Bunun nedenini anlayamıyorum. Bende bir sorun var sanırım ya da bu işleri bilniyorum. Ben birine aşık olmak ve ona tutunmak, onunla hayata bağlanmak istiyorum onunda bana aşık olmasını istiyorum. Belkide sevilmeye ihtiyacim vardır bilemiyorum. Ama böyle işte. Uzun olduğu için özür dilerim. Ama gerçekten anlatmam gerekti. Okuduysanız teşekkür ederim. Lütfen bana yardim edin ve lütfen sizin gozünüzde nasil bir izlenim yarattığımı yazar mısınız ?


SIRLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin