SIR 190

680 22 10
                                    

^^Merhaba :)

Ben bir sır vermek istiyorum. Paylaşırsan sevinirim. Ben özel bir okula gidiyorum isim vermiyim ama bilindik birşey zaten Türkiye de birçok şubesi var bir gün başka bir şubede konferansa gitmiştik 16 kişiydik orda bir çocuktan hoşlanmıştım daha sonra çocukla da bir kaç kere göz göze gelmiştik. Aradan 1 yıl geçti yani diğer okul yılında biz o şehre taşındık ve bende o okula gitmeye başladım. Eski şehrimde ortam o kadar güzeldi ki özlemiştim açıkçası. Yeni okulda da arkadaş edindim ama bazen aklıma geliyorlardı. Bir gün herkes yemeğe gittiğinde bahçede oturuyordum yanıma o çocuk gelip neden üzgün olduğumu sordu bende eski hayatımı özlediğimi söyledim orda sevgilin mi vardı felan dedi bende yoktu ama yakın arkadaşlarımı özledim dedim. Sonra çocuk elimi tuttu üzülme artık biz varız dedi. Yani ben tabii ki o çocuğu biliyordum ama artık hoşlanmıyordum sonra yine hoşlanmaya başladım. Bi kaç kere arkadaş grubu olarak buluştuk ve onunla karşılaştık geldi selam verdi falan bana da göz kırptı ama tabii ki hala emin değildim. Daha sonra bir kız geldi bayada güzeldi şimdi Allah var. Cazgırdı. Bana işte ondan hoşlanıp hoşlanmadığımı sordu uzak durcaksın dedi. Tabii ki ben sinirlendim yani belki burda çevrem yoktu ama alışkanlık bi kıza çıkıştım. "Sen kimsin ki seni ilgilendirsin ondan hoşlanmıyorum ama hoşlansam da sen dedin diye uzak durmam. " dedim. Bu çocuk geldi kızı gördü. Burçin ne yapıyorsun falan dedi. Ama kız bi gıcık nasıl bağrıyor bu kim falan dedi bana bende işte neyse siz konuşun dedim gittim. Ama şimdi kız mesaj falan da atıyor. Bende baya cesaret var ama kızın çevresi geniş sizce ne yapmalıyım bana yardım edin.


SIRLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin