SIR 384

558 28 7
                                    

Bu bir sır kadar gizli olabilecek bir şey mi bilmiyorum ama artık anlatmak istiyorum.Kendimi kötü biri olarak görüyorum. Yani etrafımda birsürü kız arkadaşım var. Onlar çok temiz ve saf duyguları düşünceleri var. Ama ben kendimi kirli hissediyorum. Kitaplardaki o masum kız olamam öyle saf düşüncelerim yok. Daha önce bir erkekle hiçbir şekilde birlikte olmadım zaten benden olmaz diye düşünüyorum. Saflık, masumluk bakire olmakla alakası yok benim için. Ben kendimi böyle görüyorum. Kendimi sanki diğer kızlardan geride, onların düşünceleri benim için çok saf kalıyor ya da onlar normal ben pisim. Etrafımda böyle kişiler gördükçe bazen niye ben de onlar gibi olamıyorum diyorum. Kimseye anlatmadım çünkü dinleseler de umurlarında değil. Düşüncelerim bana göre kötü ama engel olamıyorum.Aileme anlatmam pek umurlarında olmam doğrusu. Benim merak ettiğim hiçbir kıza anlatmadığım için diğer kızlar da böyle mi merak ediyorum, sizce aptal bir kuruntu mu yapıyorum? Uzattığım için özür dilerim ama anlatmak iyi geldi. Düşüncelerimin pis olduğunu düşündüren şey etrafım mı yoksa ben mi abartıyorum bilmiyorum. Anlatmak istediğimi pek yazamadım ama şunu diyim düşündüğüm şeyler öyle canice insanları doğramak falan değil yanlış anlaşılmasın neyse pek anlatabildim mi bilmiyorum ama düşüncelerinizi merak ediyorum bir ben mi böyleyim yoksa herkes mi böyle.

SIRLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin