Selam gençler ben şuan yirmi yasinda evli ve cocuklu biriyim. Biraz eskiye gidecem. Olaylarin en basina. Bundan 4 sene önce bi trafik kazası geçirdim. Annemle babami kaybettim.O zamanlar biriyle konuşuyordum. Ben hastanede yaklasik iki aydan fazla yattim. Ve annemle babamin öldüğünü bilmeden. Durumum kötü oldugu icin (iç kanama vs) bana soylemedi kimse. O dönemlerde hissetmistm sanki kimseyle konuşmuyordum. Sigaraya basladim vs.. Hastanede yattigim süre boyunca konuştuğum kisi hergun her aksam yanima geliyordu. Ve ben sadece onunla konusabiliyordum. Zaten kaza olmadan once ona karsi biseyler hissetmeye baslamistim. Hastanedeyken birgun beni öptü ve artık sevgilisi olmami istedigini söyledi. Tabi ben annemle babamin öldüğünü bilmediğim için ve bana kendimi iyi hissettirdigi için kabul ettim. Neyse hastaneden ciktiktan sonra halam ve amcamgilde dönüşümlü olarak kaliyordum. Birkac ay sonra Halama soyledim birinden hoslaniyorum felan diye. O zamanlar bsy demedi sadece konusmayin felan filan dedi iste. Abimde biliyodu 'kucuksunuz suan büyüyün vakti gelince istesin ben verecem seni' demisti bana. Takii halam abimin zihninj zehirleyene kadar. Bu konusmadan sonra halamda abimde düşman oldular bana. İşkence cekiyordum resmen. Abim gittigim heryeri takip ediyor telefonlarimi kiriyordu. İki sene dayanabildim. Sonra halam bana evleneceksin dedi. Abime soyledim evlenmek istemedigimi. Sevdiğim cocukla evlenirsem abim beni unut dedi. Şu dunyada birtek abim var kaybetmeyeyim diye evlendim bende. Simdi iki senelik evliyim ara sira konusuyorum onunla. Beni hala sevdiğini soyluyo.. Ve ben hergun vicdan azabindan ölüyorum. Neden diye soracak olursaniz düğünden onceki gece onunla konustum agliyordu.. Tabi bende.. sonra kaza yaptığını öğrendim. Ben evlendiktan sonra cok acilar cekti. Bu yüzden bazen ararim onu konusmak birbirimize hala iyi geliyo çünkü. .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIRLAR
Non-Fictionİsteyenlerin sırlarını paylaşıyoruz. Siz de bir sırrınızı paylaşmamı istiyorsanız bana mesaj atın. Herkes emin olsun bütün sırlarınız bende güvende. Güvenmeyenler de fake hesap açıp bana gönderebilir. Kimin olduğunu bilmediğiniz sırlar çok heyeca...