^^Merhaba ben Maria. 20 yasindayim. benim turkcem iyi degil cunku uzun zaman konusmadim.unutmamak icin turkce seyler okuyorum anlamaya calisiyorum.(burda sirlari okudum ve uzuldum hepsi icin).
benim annem turk babam rus.10 yasima kadar turkiyede annem babam beraber yasadim.sonra babam bizi birakti evden gitti niye hala bilmiyorum annem hic anlatmadi.babam gidince annem beni aldi fransaya gittik. fakir bir yere gittik cunku para hic yoktu. annem kotu seylerle para aliyordu yemek onunla yiyorduk. ben 17 yasimda annem gitti.3-4 gun eve gelmedi zamanlar oldu ama 3 yildir gelmedi.hala bekliyorum onu cunku annesiz yasamak cok kotu.yemek yemeden 3-4 gun yasadim bazen, parayi disarda bir sey satarak kazaniyrdum. bazen bana kotu davraniyorlardı.ben dayanamadim ve bir polise gittim. orda bana yardim ettiler, beni bir aileye goturduler. hala bu ailemle yasiyorum bana hep yardim ettiler.ama hala annemi istiyorum polisler yardim edemiyor bana. turkiyeye gelmek onu bulmak istiyorum ama bu ailem izin vermiyor.her gece annemle konusuyorum beni bul diyo bana hep. her gece agliyorum onu yalniz birakiyorum. bazen oldu diye dusunuyorum bende onun yanina gitmek istiyorum. olmek cok denedim ama bu ailem cok uzulur. onlari uzmek istemiyorum.bu ailemi birakamiyorum. ama ben annemi cok ozledim.o yasamiyor bence beni bulurdu yasiyorsa. 3 yil bensiz durmak istemezdi.onun yanina gitmek hala aklimda ve benim hayalimde yasamasin artik.bu ailem doktora goturdu beni bana doktor schizophrènes dedi. ben schizophrènes diye bir hastamisim(turkcesini bilmiyorum). olmayan seyler goruyosun dedi ama annem var ve beni cagriyor annem olmayan sey degil.bana ilac veriyorlar ben icmedim annem icme diyor hep bana. ilac icince annemi goremedim o yuzden icmek istemiyorum.daha fazla dayanabilmeyecem galiba annemin yanina en kisa zaman gidecem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIRLAR
Non-Fictionİsteyenlerin sırlarını paylaşıyoruz. Siz de bir sırrınızı paylaşmamı istiyorsanız bana mesaj atın. Herkes emin olsun bütün sırlarınız bende güvende. Güvenmeyenler de fake hesap açıp bana gönderebilir. Kimin olduğunu bilmediğiniz sırlar çok heyeca...