SIR 313

722 36 13
                                    

Çok sevdiğim birini kaybettim. bugün 5 gün oldu. Uyuyamıyorum sanki bir el kalbimi sıkıyor çok daralıyorum bazen nefes alamayıp yataktan kalkıyorum. Göremiyorum sanki bulanıklaştı her şey bir anda. sesler anlamsız geliyor yediğimden içtğimden bir şey anlamıyorum. Burada yağmur yağıyor dışarı çıkıp kokusunu içime çekiyorum biliyorum ki bu toprak kokusuna onun da kokusu karıştı artık. Kansermiş kimseye söylemedi ölünce öğrendik. Teselli aramıyorum okuyuculara mesajım var sadece. Ölüm giden için bir kurtuluş belki. Kusura bakmayın ama yardım aramayan kurtulmak istemeyen intihar etcem intihar etcem diyenler bence kendinden başkasını düşünmeyen bencil insanlar. Yaşadıklarınız zor hatta çoğu insanın kaldıramayacağı kadar zor ama kimsenin hayatı mükemmel değil. Geride bıraktıklarınızı düşünmeden ölmek istiyorsunuz. Vazgeçiyorsunuz. Sevdiğiniz birini sonsuza kadar kaybetmenin ne demek olduğunu bilseniz o tarif edilemez boşluğu biraz olsun hissedebilseniz anlardınız. Ben ömür boyu bu boşluğu sol yanımda taşıyacağım. Siz gittikten sonra sevenleriniz de bunu yaşayacak belki daha kötüsünü. Ama kimin umrunda değil mi sadece ölüp kurtulmanıza bakın dünyada acı çeken tek insan sizmişsiniz gibi kendi acılarınızı dindirmeye bakın. Ölürken şunu da unutmayın geride kalanların yaraları sırf sizin bencilliğiniz yüzünden asla iyileşmeyecek.

SIRLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin