SIR 92

1.2K 38 14
                                    

^^benimde bir sırrım var!

1) 11.sınıfa gidiyorum ve 9. sınıftayken bana çıkma teklif eden bir çocuk vardı ben teklifini kabul etmeyince en yakın arkadaşıma çıkma teklif etmiş ve çıkmışlar şu an ayrılar ve bu çocuk bana ilişkilerini anlattı akrabaları mızın bir düğnü vardı onla orda karşılaştık gülümsedi gülümsedim sonra faceden senin benim akrabağmın düğnünde ne işin vardı dedim oda bizim sokak asıl senin bizim sokakta ne işin vardı dedi. gülümsedim, gülümsedi. bir kaç gün sonra bizim sokakta bi düğün oldu ve gene o vardı. sen bizim sokakta ne işin ver dedim asıl senin bizim akrabanın düğnünde ne işin var dedi gülümsedim oda gülümsedi şansa bak yaa dedim sonra benim fotoğrafımı çekermisin dedi bende tamam dedim neyse sonra ben buna karşı bişeyler hissettiğimi anladım... 2) bizim evin arkasında tam doğrumuzda bi çocuk var çok yakışıklı benim odamda arka tarafta ve arkaya açılan bir kapısı var ben orası güneş alıyor diye orda oturup kitap okurum ( ve birazda onu görmek için) bakarım ona gizliden bazen balkona çıkar oturur perdenin arkasından onu gözeklerim ama bu onu bilmiyo belli etmek te istemiyorum çünkü etrafında çok kız var...ne yapmam gerektiğini bilmiyorum sizce ne yapmalıyım!!


SIRLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin