Yoruldum artık ınan bana yoruldum.Sirrimi paylaşıyorum pek sır değil ama olsun içimi dökmek istiyorum en azından.Ben kekemeyim. Ilkokulda kekemeligim oldukça ileriydi suan lisedeyim ve biraz daha az . Ama ilkokulda ve ortaokulda insanların benle dalga geçmesini ve bundan dolayı kızaran yüzüm ve hemen dolan gozlerimden dolayı beni hep ezik bir kız olarak gördüler. Onlardan gerçekten nefret ediyordum. Artık tek dostum gecelerdi. Buna rağmen mücadele etmeye başladım içimde onlara karşı biriktirdigim kin her geçen gün arttı. Ama her geçen gün korkularim da artıyordu. Insanlarla konuşmayı pek sevmiyorum. Çünkü ınan bana beni anladıklarını söyleyenler bile beni gerçekten anlamıyorlar gözlerinden okuyabiliyorum bunu. Her geçen yıl ortalamalarim arttı. Bundan mutluydum ama yinede insanların benim zayıf nokta mi bulmalarindan gerçekten korkuyorum. En büyük korkum da şu lanet olası sunumlar. Bildiğimiz gibi lise sunumdan geçilmiyor ve suan lisedeyim her geçen gün önüme sunum koyuyorlar suan yapmam gereken sunumlar var ama çok korkuyorum inanın bana benim yerimde olmayan kimse korku mu anlayamaz. Düşünsenize bir konuyu anlaticaksiniz ama kekeliyorsunuz. Yapmadığım şey kalmadı 15 tatilde aynaya bakarak sesli kitap okudum düzenli ama olmuyor lanet olsun ki olmuyor. Şuan eskisi gibi cok olmasa da yine orta dereceli kekemeligim var. Geceleri sürekli ağlıyorum bu derdinden dolayı ben böyle olmayı hiçbir zaman istemedim. Icimde surekli bir çığlık atma hissi yeter artık deme hissi oluyor sonra sabah kalkıp kimseye belli etmemeye çalışıyorum. Lisedekiler daha anlamadı sanırım ama anlamalarindan çok korkuyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIRLAR
Non-Fictionİsteyenlerin sırlarını paylaşıyoruz. Siz de bir sırrınızı paylaşmamı istiyorsanız bana mesaj atın. Herkes emin olsun bütün sırlarınız bende güvende. Güvenmeyenler de fake hesap açıp bana gönderebilir. Kimin olduğunu bilmediğiniz sırlar çok heyeca...