SIR 397

532 20 10
                                    

4 yıl önce benim hoşlandığım bir çocuk vardı. Ona x diyelim. Ben x'den hoşlandığımı arkadaşıma anlattım. Arkadaşıma da y diyelim. O günden sonra y sürekli x ile takılmaya başladı. Ben onu çoğu kez uyardım ama o x ile takılmaya devam etti. Y'nin x'den hoşlanmadığından eminim ama. Sonra benim bir arkadaşım daha vardı. Ona da z diyelim. Bir gün z bana x'den hoşlandığını söyledi. Ona hiç kızmadım sonuçta bu onun suçu değildi. Sonra biz z ile biraz uzaklaştık. Y ise z'den nefret ediyordu. Sürekli onun hakkında konuşuyordu. Bu yaptığıma çok pişmanım ama ben z'ye y ile onun hakkında konuştuğumuz herşeyi anlattım. O da anlattığımı x ve y'ye söylemiş. Yaptığım yüzünden y bana her gördüğü yerde hakaret etmeye başladı. Sonra ben y'ye uzun bir özür mesajı yazdım. Ama beni affetmedi. Hala x ile takılıyor hatta en iyi arkadaşlar ve sanırım x'i benden daha çok seviyor. Zaten aksi olsa onu garipserdim. Normalde canımı yakan şeyin x'in beni sevmemesi olmalı biliyorum ama ben y'ye x'den daha çok önem veriyorum. Size danışmak istediğim konu şu: y benim kalbimi kırdı. Beni gerçekten çok üzdü ve hatasını hala kabullenmiyor. Diğer yandan ben de onu üzdüm. Ve ondan özür diledim. Hatasını kabullenmesi ve beni affetmesi için ne yapabilirim? Okuduğunuz için teşekkürler.

SIRLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin