+18
+18
+18
(Önceden okuyan bir sürü arkadaş etkilendi. Kaldırmıştım ama yoğun istek üzerine tekrar yükledim. Lütfen kendinizden eminseniz okuyun. )
+18
+18
Eminsen oku!
Sen bilirsin;
Her şey bir ay önce oldu. Ölmek istedim. Fare zehri buldum evde. Onu büyük su bardağına koydum ve suyla karıştırdım. Birkaç yudum içtim. Odama gittim yatağıma yattım. Ölecektim. Beş dakika geçmeden endişem arttı ve ne yapacağımı bilemedim. Annem oturma odasındaydı ona söyledim. Babam ve annem beni hemen hastaneye götürdüler. Doktorlar midemi yıkadılar ve serum falan taktılar. Ben babamla hastanede kaldım. Annem kardeşim için eve dönmüştü. Ama küçük kardeşimi ölü olarak bulmuş. Benim bıraktığım bardağı o bitirmiş meğerse .Benim yüzümden öldü. O günden beri hayatım çok kötü. Okulu bıraktım. Psikologlar, ilaçlar. Ve en kötüsü ailem beni artık sevmiyor. Kardeşimin ölümüne sebep oldum diye. Zaten sevmelerini bekleyemem. Her gün ölmek istiyorum ama korkuyorum. Pislik bir geri zekalının tekiyim. Etrafımda beni hayata bağlayan bir şey ya da insan kalmadı. Zaten de yoktu. İntihara meyilli olduğum için beni izole edilmiş bir odada tutuyorlar. Zaman geçireyim diye bilgisayar ve internet var. Bizim ilaçlarımız tuvalete giderken ki dolapta. Gizlice onları ceplerime doldurdum. Yatağımı ve dolabımı kapının önüne çektim. Kapıyı açamayacaklar. Birer birer çerez gibi içiyorum hapları. Çok az kaldı bitmesine.
Müzik açtım ve şuan ölmeyi bekliyorum. Umarım ölüm acısızdır. Ama acı çekeceksem de hak ediyorum.
Bunu yayınlamak istemezsen anlarım. Yayınlarsan da bunu inşallah ailem okur. "Kardeşimi öldürmek istemedim. Hayatınızı mafetmek istemedim. Özür dilerim."
ELVEDA
Buradan veda ediyorum herkese. Ve ölene kadar neler hissettiğimi yazmayı düşünüyorum. Ölümle ilgili bir fikriniz olabilir.
--
Arkadaşlar bu arkadaşımız bir saat boyunca bana mesajlar attı. Dakika dakika neler hissettiğini. Ben bu fikirden döndürmek için aklıma geleni söyledim ama ortalama bir saatin sonunda artık mesajlar kesildi.
Son mesajlarında ağrılara dayanamadığından falan bahsediyordu. Ben sonra yüz kere mesaj attım ama cevap gelmedi.
Öldü mü ölmedi mi ailesi buldu mu bulmadı mı bilemiyorum. Hani birkaç günlüğüne kitaba ara vermiştim ya. Ara vermeye karar verdiğim gün mesajlar gelmişti. İlk inanmasam da attığı mesajlar sonunda benim de psikolojim bozuldu. İnternette intihar haberlerine baktım hep. Etkisinden çıkmam çok zor oldu. Cidden bunu paylaşıp paylaşmamak üzere çok düşündüm. Belki gerçektir, belki de yalandır. Ama cidden beni çok üzdü. Umarım gerçek değildir diyerek 200. Sır olarak bunu paylaşıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIRLAR
Non-Fictionİsteyenlerin sırlarını paylaşıyoruz. Siz de bir sırrınızı paylaşmamı istiyorsanız bana mesaj atın. Herkes emin olsun bütün sırlarınız bende güvende. Güvenmeyenler de fake hesap açıp bana gönderebilir. Kimin olduğunu bilmediğiniz sırlar çok heyeca...