SIR 328

716 25 10
                                    

Şimdi ben bir rp (rolplay) grubuna girmiştim (sevdiğiniz gruptaki karakterleri canlandırıyorsunuz ve benim girdiğim rp yaoi [gay] grubuydu) Orada bir kız vardı aslında benim eşim o değildi ama biz özeldende konuşmaya başladık. Kesinlikle hayranlık duyduğum bir kızdı ve ben ilk defa birisinden bu kadar ilgi görmüştüm çok samimiydi. Bisex değilim ama o kızı arkadaş olamayacak kadar çok seviyorum onu rp grubundaki eşinden kıskanıyorum hatta baya bir onu eziyordum. Bu gruplarda smut diye bir şey var. Bir nevi se*ting gibi bişey. Bunu biz çok yapıyorduk ama onlarda yapıyordu zaten onunla yapması gerekiyordu ama ben her zaman kıskanıyorum bunu ona belli etmiyordum benden soğuyacak düşüncesi ile. Onunla özelden konuşurken gerçek arkadaş olmuştuk yani özelde o karakterler gibi değil kendimiz gibi konuşuyorduk. Neyse işte anlayacağınız ona aşık oldum oda beni sevdiğini söylüyordu beni asla bırakmayacağını söylüyordu ve evet inanıyordum ama kendisi sinir hastasıydı ve biz çok sık ve ciddi kavgalar ediyorduk ama ben bunu çok seviyordum insan değer vermediğini önemsemez değil mi?Her neyse sonra bişeyler oldu o bana bir daha konuşmayalım falan dedi hiç bir şey bilemiyorum o an ciddi anlamda her gün ağlıyordum sabahları uyandığımda gözümü açamıyordum şişlikten. Ve hesabını kapattı line dan konuşuyorduk ve bildiğiniz gibi numarasını bilemiyorum ismini hiç bir şeyini bilmiyorum sadece görünüşünü biliyorum ama resmide yok.Sanırım 5 ay oldu ve onu hala çok özlüyorum ve hiç unutmadım o günlere dönmeyi çok isterdim. Evet saçma ama gerçekten benim için büyük bir şey kimseye söylemedim. Biliyorum uzun oldu hepinizden özür dilerim umarım anlayışla karşılarsınız..

SIRLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin