SIR 318

651 30 8
                                    

Selam, adımı vermek istemiyorum ama bir tavsiye almak istiyorum. Sekiz yıldır okuduğum okulumu taşındığımızdan dolayı değiştirmek zorunda kaldım. Benim için çok zor oldu. Çocukluk arkadaşlarımdan ve büyüdüğüm yerden ayrıldım. Ve yeni okulumda olduğum gibi olamıyorum. Çünkü hepsi yabancı geliyor bana ve yakın arkadaşım olabilecek kimse de yok. Çünkü hepsi bana gerizekali gibi geliyor. Hatta bunu yüzlerine de söyledim. Su açıdan öyle geliyor; ne bileyim kendilerini hiç sorgulamiyorlar, dini araştırıp neden inanıyorum demiyorlar, eş cinsellere saygıları yok, onlari savunuyorum diye benim ateist olduğumu dusunuyorlar, genel kültür sıfır, araştıma ruhu yok, hobileri saçma, her şeyi sapikliga bağlıyorlar, erkekler kızları küçümsüyor. Ve ben onların gerçeklerini yüzüne vurunca kendini beğenmiş oluyorum. Böyle insanların arasında harcandigimi dusunuyorum. Bunu hoca da söyledi sonra hoca öğrenci ayırıyor oldu. Sınıfta elbette konuştuklarim var, ama sadece belli şeyleri konuşabiliyoruz. Bir müzik eserini, bir kitabı, gündemdeki bir olayı konuşamıyorum çünkü anlamıyorlar. Böyle istediğim gibi arkadaş bulamiyorum okulumda. Sadece eski okulumdan konsutugum bir kişi var o da internetten her seyi konusamiyoruz. Ve okulumdakilerle arkadaş olmanın benim zararima olacağımı dusunuyorum. Yani sormak istediğim ben mi fazla seciciyim? Arkadaş edinmek için ne yapmalıyım?! Şimdiden teşekkürler :)

SIRLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin