SIR 294

665 30 27
                                    

Öncelikle benimde kimseye anlatamadığım sırrım var. Bir tane ablam var ve ben doğduğumdan beri annem ile babama eziyet ediyor. Annem bunu her zaman anlatmıştır. Halbuki ona benden daha çok sevgi göstermiş her şeyi onun önüne sermişti ailem. Bense zerre nasiplenememiştim. Hala daha böyle. O mutlu arkadaşları , çevresi , parası tahmin edebileceğiniz her şeyi var. Benim doğduğumdan beri olmadı. Sürekli kavgalar , ufacık şeyden sorunlar bitmek bilmedi. Şu anda da devam ediyor. Kendisi 20 yaşına geldi ve beni acayip derecede çok kıskanıyor. Kıyafetlerimi kesiyor , bana zarar veriyor , arkadaşım olmasına izin vermiyor buna sevgili de dahil , benim mutlu olmamı istemiyor , daha doğrusu benim hiçbir şeye sahip olmamı istemiyor. Mesela şu an telefonum olduğunu bilmiyor eğer bilirse kırar.(Daha önce kırmıştı.) Benden nefret ediyor ve bunu sürekli dile getiriyor. Ona zarar verecek hiçbir şey yapmadım. Sevmeye çok çalıştım.Böyle düşünmesine anlam veremiyorum. Bu sadece bana yaptıkları ufacık şeyden sinirlenip annemi gözlerimin önünde dövdüğünü biliyorum. Aynı durumu babama da yapıyor. Aileden kimse bu duruma bir şey diyemiyor. Buna ben de dahil. Evde çok büyük kavgalar oluyor , küçük sebeblerden ve ben artık çok yoruldum. Piskolojimin çok bozulduğunu , yalnız olduğumu , kimsenin sevmediğini hissediyorum. Bu durum okuluma ve hayatımın her köşesine yansıyor. Çok içime kapanığım kimse ile konuşmuyorum , konuşamıyorum. Her an zarar gelicek korkusu var. Ve ablamın eve gelip eziyet etmesinden artık çok yoruldum. Bir an önce Annem ile birlikte bu evden kurtulmak istiyorum ama olmuyor. Bir şeyler hep engel oluyor. Çok mutsuzum. Ne yapmalıyım ?


SIRLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin