Merhaba, ben sır 354'ün sahibi. Ben hani bir sevgilisi olduğu ve onu çok sevdiği halde sevmediği bir erkekle iki hafta çıkıp verdiği paralarla pizza alan o kızım. Hatırlamışsınızdır beni.
Gelen yorumları okudum. Cevaplamak istedim.
Biz o çocukla ortaokulun son senesi tanıştık. Bizim sınıfa geldi. Herkes gibi ben de en başta tipiyle yargıladım dalga geçtim ama sonra acıdım çocuğa. Herkes -sınıftaki tüm kızlar- bundan iğrenirken ben bu çovuğun iyi kalpli olduğunu bilerek onla arkadaş oldum. Sorduğu soruları cevapsız bırakmadım, selam verdiğinde aldım, yanıma oturmak istediğinde reddedemedim. Ama kendisi işi abartarak bana aşık oldu. Ben şok. Ben wefat. Ben rezil oldum. Zaten onla konuşunca arkadaşlarım uyarırdı beni takılma onla diye. Beni sevdiği tüm sınıfa yayılınca kızlar başta olmak üzere sınıf geleninde rezil oldum. O günden sonra dedim sıçayım iyi niyetine, kaç kurtul şundan. Kaçtım. Kovaladı. Açık açık söyledim onu istemediğimi. Peşimi bir türlü bırakmadı.
Neyse, ikinci teog zamanı -tam bir gün önce- ben buna umut verdim. Heralde o başka şehirde oturan sevgilimle kavga etmiştim işte. Biz bunla teog sabahı konuşup sevgili olduk. Ben bundan para aldım, ayrıldım vs.
Bana kaşar diyenler olmuş. Desinler abisi, o üç pizzayı ard arda arkadaşımla bir gömdük var ya...desinler o pizzalardan sonra. Hak ettim.
Şunu söyleyeyim, o çocuğa şuan bile -aradan bir yıl geçti- seni seviyorum desem hemen sevgili olur benle.
Bana kaşar diyorsunuz, peki bu çocuk ne? Niye hala böyle davranıyor bana karşı? O olaydan sonra benden nefret etmeliydi? O ise uzun süre bana yavşamaya devam etti.
Son olarak, 'madem sevdin o uzaktaki sevgilini neden bunla çıktın sevseydin yapmazdın belli ki sevmiyorsun' diye bir önyargıya varmayın lütfen. O uzaktaki eski sevgilimi ben çocukluktan beri seviyorum. Hala da. Yani en az beş yıldır falan işte.
Neyse bu kadar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIRLAR
Non-Fictionİsteyenlerin sırlarını paylaşıyoruz. Siz de bir sırrınızı paylaşmamı istiyorsanız bana mesaj atın. Herkes emin olsun bütün sırlarınız bende güvende. Güvenmeyenler de fake hesap açıp bana gönderebilir. Kimin olduğunu bilmediğiniz sırlar çok heyeca...