SIR 90

1.3K 43 33
                                    

^^ Ben şuan 10. Sınıf okuyan kız bir öğrenciyim. Sırrım ise şu; Cinsel arzularıma karşı koyamıyorum.Ne zaman yanından hoşlandığım çocuk geçse onun vücuduna bakmaktan kendimi alı koyamıyorum. Çocuk alt yapı da orta saha oyuncusu ve çok güzel bir fiziği var. Tamam. Birlilyorum benim deli olduğumu düşüne bilirsiniz ama bu gerçekten anlatılamayacak kadar zor bir durum.

Mesela insanların küçük hayalleri olur. Sevdiği çocuğun elini tutmak ya da sevdiğine sarılmak gibi. Ama benim hayallerim sevdiğim çocuğun ruhuna ve bedenine dokunmak. Biliyorum çok saçma ama elimde olan bir şey değil. Mesela okulda ders dinlerken aklıma cinsel şeyler geliyor ve kendimi derse veremiyorum. Ve artık kendimden korkmaya başladım. "Ya yanlış bir şey yaparsam?" ya da bu lanet arzularım yüzündan başıma birşey gelir diye çok korkuyorum. Bir çok arkadaş bana " bir piskoloğa başvurmalısın" diyebilir. Onu bende çok düşündüm ama aileme ne diyebilirim ki? " Anne- Baba ben 16 yaşında bir kızım cinsel arzularıma karşı koyamıyorum. Beni bir pikoloğa götürün." diyemeyeceğim için sürekli arada kalıyorum. Benim tek istediğim sadece biraz empati? Benim durumumu düşünerek bana öneride bulunun lütfen. Okuduğunuz için teşekkürler.


SIRLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin