Sunt trezită de o persistentă bătaie în ușă. Îmi ridic capul dintre așternuturi și privesc spre ceas și observ ca e abia 6:40 AM. Zgomotul inervant continuă până mă ridic din pat și deschid usa.
În ea stătea Maddy cu o expresie șocată.-Ce dracu' e cu tine așa la ora asta? Ar trebui sa fii îmbrăcată deja,îmi spuse ea
-Ce tot îndrugi acolo? Nu e nici șapte dimineața! mă trezesc eu țipând .
-Tu ai aruncat o privire orarului? Avem ore de la 7,asta nu mai e o școală de stat la care te trezești la amiaza și poți întârzia. Avem program fix care trebuie respectat,așa că mișcă și te îmbracă mai repede altfel plec la cursuri fără tine,spune și iese închizând ușă după ea.
La dracu' cum de nu am observat că avem ore de la șapte?
Mă îmbrac cât pot de repede, îmi pieptăn parul lung și las pe spate. După ce termin ies afară din cameră unde Maddy mă așteaptă întinsă pe canapea cu picioarele pe masă și citind dintr-o revista.
-Ai terminat?mă întreba aceasta .
Dau afirmativ din cap și ieșim împreună din apartament.
O luam pe o alee pietruita care duce la clădirea principala unde se țin cursurile.
Intrăm pe coridorul unde se afla dulapurile noastre, ne luam cărțile și pornim spre sala de curs.
-Vei sta cu mine în bancă dacă nu te deranjează, mă anunță Maddy.
-Desigur, oricum nu cunosc pe nimeni altcineva, răspund eu.
Intram în clasă și ne așezăm în a doua banca de pe rândul din mijloc. Colegii ne arunca câteva priviri după care își reiau activitățile.
-Hey Nate,ce mai faci? Unde e Michael? întreabă Maddy pe un coleg blond din spatele nostru .
-Bine bruneto', dar tu?
-Grozav. Ti-o prezint pe Candice, noua mea colega de apartament.
-Încântat, eu sunt Noah, se prezenta blondul. Ați auzit ca avem profesori noi?Cei care au fost pana acum erau prea bătrâni și ramoliti așa ca au fost nevoiți să îi schimbe.
-Serios? Și pe cine au înlocuit?întreabă Maddy .
Nate stătu o clipa pe gânduri înainte sa răspundă:
-Pe foștii profesori de istorie și sport. Cei care au venit sunt noi și cred că ne vom putea bate ușor joc de ei,spuse Nate rânjind .-Mai ușor,fosta profa de istorie avea fisa pusă pe mine de când am chiulit de la ora ei. Nu vreau ca și noii profesori sa mă asculte la fiecare ora și sa îmi pună patru, spuse Maddy bosumflata .
-Eee voi faceți cum vreți.Eu ora viitoare nu vin la ora, veniți cu mine?întreba Nate.
-Ora viitoare aven Istoria, e prima ora de anul acesta cu un profesor nou și tu vrei să chiulesti?întreb eu mirată .
-Care-i faza?Mă doare fix undeva de noul prof, răspunse Nate .
-Ok,dacă tu vrei să repeți anul atunci stăi pe afară și nu veni la ore, dar pe noi nu ne implica, spuse Maddy .
CITEȘTI
Profesorul de Istorie
RomanceEleva noua,școală nouă,probleme noi. Candice Parker este fata în vârstă de 19 ani care a terminat liceul.Viata ei se schimba când este admisă la una dintre cele mai prestigioase facultăți din Chicago. Își părăsește familia și prietenii plecând într...