Capitolul 20

12K 594 37
                                    

-Ce căutați aici? întreb eu speriată.






- Am venit sa ne luam revanșa, la ce te așteptai. Ca te vom lasă să scapi nepedepsita ? spuse unul dintre ei , cel pe care îl cunoșteam de la competiție.





Cum îl chema? Trebuie sa îmi aduc aminte. Parcă Xander. Dacă nu mă înșel.




- Ieșiți naibi' din camera mea pana nu va dau în suturi afară! tip eu în speranța sa fiu auzită.




Dar în zadar. Nimeni nu mă auzea. Parcă pereții erau izolați fonic. Și nici Maddy nu era de găsit de ieri. Creca si-o trage cu Louis. Nu îmi vine sa cred ce prieteni și viață de rahat am.



- Hahaha , ești cam amuzantă blondino. Dimineața asta când ne-am întâlnit mai cam excitat cu mișcările tale. Dacă tot așa de rebela ești și în pat atunci asta e de bine. Îmi venea sa ți-o trag atunci și vreau și acum.




Am înghițit în sec la aceasta idee. Nu le puteam permite unor javre în călduri sa profite de mine. Și unde naiba e Maddy?





- Atunci vei rămâne cu visele pentru ca nu primești nimic. Va sfătuiesc sa plecați cât mai puteți .




- Ne ameninți cumva?




- Poate, spun eu rapid și mă dau înapoi.





Ei trei se apropie de mine din toate părțile, iar eu nu mai aveam șansă de scăpare. Firar. Unul mă prinse de mâini și mă strângea prea tare pentru a putea scăpa. Forță mea pe lângă a lor era nulă.
Mă trântira pe pat Și îmi legara mâinile de tăblia patului cu niște eșarfe. Mai bine de atât nici ca se putea.





Xander se puse peste mine și îmi imobiliza picioarele, am încercat sa țip dar mi-au legat o alta eșarfă la gură. Am început sa mă zbat frenetic, dar degeaba. Eram pierdută.





Scumpul de Xander scoase din buzunar un cuțit. Se putea sa aibă altceva asupra lui? De exemplu vreo floare sau o bomboană pentru o fată, dar nu un cuțit.
Îmi taie maieul cu cuțitul după care rânjește.




- Pisicuța e bine dotată, spuse el și îmi lua un sân în mână.




Îmi venea sa îl sugrum, dar date fiind circumstanțele nu prea puteam. Dacă scăp în viața din asta, primul lucru pe care îl voi face va fi sa îl omor pe imbecilul ăsta și ce colegii lui.






Își cobora buzele asupra gatului meu și îmi musca ușor pielea. Îmi plăcea când Noah făcea asta, dar acum și aici nu simțeam decât repulsie și ură, fără pic de plăcere.




Un țipat de groaza mă scoase din gândurile mele. Ridic capul și o văd pe Maddy stand în pragul ușii, îngrozită.




- Ce se petrece aici? intreba ea.




- Jucam o piesa de teatru, Enstien, spun eu nervoasă.




- Prindeți-o și pe ea , spuse Xander.




Dar până ca băieții sa o prindă Maddy fugi afară.




- Continuăm de unde am rămas? intreba el.




- Mai bine te-ai căra.




Dar în loc sa facă ce am zis eu, el începe sa mă sărute din nou.
Spre surprinderea mea Xander zboară la propriu de pe mine, azvârlit de Noah pe jos.
Maddy se apropie și mă dezlega în timp ce Noah îl ciomagea pe Xander.




Profesorul de IstorieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum