Eram la ora de franceză, profesoara ne repeta ce este complimentul direct și când se folosește. Numai la ora de franceză nu îmi stătea capul.
Mă tot gândeam la acel sărut de ieri. De atunci nu l-am mai văzut pe Noah, cred că m-a evitat intenționat, sau sunt eu doar paranoica.
Îmi verific ceasul, încă nouă minute și scap de această oră plictisitoare, spre marea mea fericire.
- Pentru ora viitoare vreau sa faceți acel referat despre care am vorbit, spuse profesoara înainte sa iasă din clasa.
-Ahh Doamne, ce bine ca am scăpat, spuse Nate.
-Nu îți place franceza?Nu ca mie mi-ar plăcea, spun eu.
- Sa îmi placa? Pur și simplu o urăsc, răspunse el.
-Mie îmi place, spuse Maddy făcându-ne pe amândoi sa ne uitam ciudat la ea.
-Ce aveți? Mie îmi place franceza, dacă vouă nu mie nu îmi pasă, spuse Maddy.
-Avem istoria, spun eu supărată.
-Ohh la dracu' de prof, nu a vrut să îmi dea nenorocitele alea de poze. Trebuie să le obțin, ție ce ti-a zis ieri despre asta?întrebă Maddy.
Nici măcar nu am vorbit ieri despre poze, ce sa îi spun lui Maddy?-Pai nu a zis nimic de poze, răspund eu posac.
- Atunci despre ce ați vorbit atâta timp?
-Hmm...pai nu prea am vorbit, spun eu și încerc sa schimb subiectul.
- Și atunci ce mama naibii ați făcu....și făcu ochii mari de uimire, nu îmi spune ca ați făcut cea ce cred eu ca ați făcut.
-Spui asta de parcă am fi făcut sex intr-un birou, nu am făcut cea ce crezi tu. Doar ne-am sărutat, nimic mai mult și a fost o simpla greșeală, spun eu.
- Wow, ei și cum a fost?întrebă ea curioasă. Ca la cât de sexy e tipul trebuie sa sărute destul de bine.
-Destul de bine e puțin spus, a fost excelent, mai bine decât toți ceilalți pe care i-am cunoscut înainte.
Din nou discuția noastră a fost întreruptă de intrarea lui Noah în clasă, părea puțin supărat, și intrase ca o tornadă. Își așeză lucrurile pe catedră și scrise numele lecției pe tablă. Ne preda despre Grecia Antica, dar nu prea eram atentă.-Așadar Grecia Antica reprezintă leagănul democrației. Pe ce este specializata Atena, domnișoară Parker?întrebă el.
La dracu' ,dintre toți m-a ales fix pe mine care nu am reținut o iotă din tot ce a spus.
- Pai ...Atena este capitala Greciei nu?spun eu.
- Tu mă întrebi pe mine sau eu pe tine?Dacă ai fi fost atenta ai fi știut sa răspunzi.
Mda dacă eram atentă. Dar la mine asta e ceva aproape imposibil. Trebuie să mă concentrez când vorbesc cu cineva ca sa mă gândesc la ce spune altfel mintea mea zboară prin toate părțile.
A continuat fără sa mă mai întrebe ceva sau sa mă mai bage în seamă.
Soneria suna anunțând sfârșitul orei. Mă pregătesc sa ies din clasă la fel ca ceilalți dar sunt oprită de glasul gros al lui Noah.
- Domnișoară Parker, vreau sa discut ceva cu tine, vino în birou meu.
Îl urmez pe coridoare pana ajungem în fata ușii biroului, îmi deschide și îmi face semn sa intru. Mă așez pe scaun și aștept ca el sa ocolească biroul și sa se așeze pe scaunul din fata mea.- S-a întâmplat ceva? întreb eu.
- Da, am impresia ca m-ai evitat intenționat toată ziua, de ce ?întrebă el.
Eu l-am evitat intenționat? Dar el ce a făcut de nu l-am văzut deloc azi? Mai bine spus el m-a evitat pe mine .-Nu este adevărat, de ce as face asta?
-Poate fiindcă ești supărată, spuse el.
Eu tac, neputand sa fac altceva.-Nu mi-ai lăsat ocazia sa iti explic ce s-a întâmplat ieri, ai plecat și nu te-ai oprit când te-am strigat.
- Nu este nici o explicație, spun eu .
- Ba da, ce s-a întâmplat ieri a fost o greșeală și nu trebuia sa se întâmple, a fost vina mea, doar ca nu m-am putut abține. Nu se va mai întâmpla, te rog sa nu mai spui nimănui. Nu ar fi bine sa se afle,spuse el.
Așa deci, vrea spuse să zică ca a fost o greșeală.- Stai liniștit, nu am spus nimănui, mint eu deoarece îi spusesem lui Maddy.
- Foarte bine, singura relație care se poate stabili intre noi este de profesor-elev. Nu vreau să crezi altceva.
Foarte bine, deci vrei o relație strict profesionala, asta vei avea.- Am înțeles perfect, spun eu lipsita de orice fel de emoție.
- Foarte bine, atunci ești liberă sa pleci.
***
Am părăsit biroul și m-am îndreptat spre sala de mese unde Maddy mă aștepta.
- Ce ai pățit? Pari supărată. Ce a mai spus Noah și de data ăsta?întrebă Maddy când am ajuns lângă ea.
- A spus ca acel sărut a fost o greșeală și ca singura relație dintre noi poate fi una strict profesionala, dar el a început totul, spun eu iritată.
- Nu știu ce sa spun, dar cred ca ai dreptate, spuse ea mangaindu Mă pe spate.
-Am.Daca asta vrea asta va avea.Dar eu de mâine îmi voi caută un iubit. Ai vreo idee de vreo unu potrivit pentru mine?întreb eu.
- Pai la fizicul tău nu prea te-ar refuza cineva întreg la minte, spuse ea.
- Să zicem.
După ce am terminat cu cursurile, am plecat direct la cameră pentru a învăța la trigonometrie pe mâine. Am învățat vreo ora după care am stat cu Maddy și am ajutat-o sa își facă o machetă pentru ziua următoare.
M-am trântit frântă de oboseală pe pat și le-am trimis un mesaj mamei și surorii mele. Le promisesem sa le sun în fiecare zi dar am uitat așa ca trebuia sa se mulțumească cu un mesaj.Am adormit cu gândul la cea ce a spus Noah.
Singura relație dintre noi va fi cea de profesor-elev.
CITEȘTI
Profesorul de Istorie
RomanceEleva noua,școală nouă,probleme noi. Candice Parker este fata în vârstă de 19 ani care a terminat liceul.Viata ei se schimba când este admisă la una dintre cele mai prestigioase facultăți din Chicago. Își părăsește familia și prietenii plecând într...